• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

CK: Hvor blir det av del 3 av FRA bildene?

Bizflyer

FinalCall.travel/no
Medlem
Hei CK!

På scanair.no har du over lengre tid sagt at del 3 av FRA bildene kommer snart.

De er fortsatt ikke å se. Tar bleieskiftene all din tid om dagen, eller? Når kan oppdatering med disse bildene ventes?

Hilsen

BZ
som venter i spenning!

Replying to Topic 'CK: Hvor blir det av del 3 av FRA bildene?'

ett ord: BLEIESKIFTARBEIDER!!!

eyyy, ikke mas på CK nå da !

Han må prioritere familien, spesielt med en nyfødt datter å ta vare på også.

Jeg håper vi kan vise CK den respekten at vi IKKE maser på han med oppdateringer og bilder, gitt nuværende situasjon. Jeg er sikker på at han tar det når han har mulighet.Men la han ta vare på kone og barn, det e viktigere en noen stakkars bilder.

men, vi får se om det ikke dukker opp noe en dag - har jo lovet der leeeenge nå.... :sarc

Originally posted by Scanor
Jeg håper vi kan vise CK den respekten at vi IKKE maser på han med oppdateringer og bilder, gitt nuværende situasjon. Jeg er sikker på at han tar det når han har mulighet.Men la han ta vare på kone og barn, det e viktigere en noen stakkars bilder.

Enig, men man kan også snu litt på det. Det er veldig positivt at sidene blir etterspurt for oppdatering - et sikkert tegn på at de er godt likt og mye brukt! ;)

Originally posted by Trety

Enig, men man kan også snu litt på det. Det er veldig positivt at sidene blir etterspurt for oppdatering - et sikkert tegn på at de er godt likt og mye brukt! ;)

Det er ikke noe tvil om det,men jeg syntes det er litt dårlig gjort å mase på en som har 1000 ting å gjøre med ny beby og masse stress med det.

Trety har rett - det er hyggelig å høre at produktet er etterspurt!
Får jeg fri fra bleieskift og konemas i et par timer skal det nok kommer noe...

eyyy, ikke mas på CK nå da !

Han må prioritere familien, spesielt med en nyfødt datter å ta vare på også.

Men å mase på at Airpics er trege med å legge ut bilder er helt greit? :p

Back