City Star Airlines cease operations

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date
Bortsett fra at WF er i beite for fly om dagen, passer jo ikke 328'n inn der. Mindre enn DH1, men kan ikke (?) brukes på KB-nettet.

Vet ikke om den duger på kortbanenettet, og helt sikkert ikke noe for WF uansett hvor mange fly dem mangler nei :)

OT i denne tråden, men det dukker snart opp flere "nye" 300-maskiner i WF-farger.

Vel, er det noe jeg ikke ville brukt penger på av flyselskaper om dagen så er det SAS......................
Redd det snart blir veldig kaos der.
Ikke bekreftet, men hører noe om en forholdsvis tung investor som spytter penger inn i Sterling om dagen.... Noen andre som vet noe???

Hvorfor tror du det blir veldig kaos i SAS?
Er vel bare islendinger som spytter penger inn i Sterling.

Oki, da har jeg evt. fått feil opplysninger. Snakket med en som
sa de tidligere hadde tenkt å ansette et fåtall av norsk crew, men
at dette aldri ble noe av / evt. utsatt til senere..

Forsvarte ingen jeg, bare merkelig at det var det som fikk de til å gå dukken.
En annen ting, der stod i artikkelen:
Runar Fossadal Arnason, managing director of City Star Airlines, said their problems stemmed from an incident at Aberdeen Airport on November 25 when one of their two planes was damaged by mobile passenger steps operated by SGS Ground Handling Aberdeen
1 of 2 planes?, hvor kommer de andre fra, de hadde vitterlig 4 registrering TF-CSA - TS-CSD

Forsvarte ingen jeg, bare merkelig at det var det som fikk de til å gå dukken.
En annen ting, der stod i artikkelen:
Runar Fossadal Arnason, managing director of City Star Airlines, said their problems stemmed from an incident at Aberdeen Airport on November 25 when one of their two planes was damaged by mobile passenger steps operated by SGS Ground Handling Aberdeen
1 of 2 planes?, hvor kommer de andre fra, de hadde vitterlig 4 registrering TF-CSA - TS-CSD

hvilke flytyper var de andre?

Back