Og for både Jan og PP
Hadde SAS hatt balls, så hadde de øyeblikkelig sagt opp avtalen med QI og leid inn annet materiell. Jeg ville i hvert fall hatt noen på innsiden som konkurrerer direkte og prøver å ta makedsandeler fra SAS med lavere priser.
...men du har jo gjort det til en sport at være uenig alt hvad SAS gør og så passer det det jo meget godt.
Der tar du komplett feil PP, du finner ikke en mer lojal venn av SAS enn undertegnede. Det sårer meg sterkt at vårt SAS har slike problemer i disse dager, og den man elsker tukter man.![]()
De samarbejder med SK i form af at købe handling i AAR
Og her maa jeg lige korrekte dig QI handles IKKE af SAS i AAR men af AAR handling
og nose to nose er vel saa meget sagt, men de flyve forskudt ifh til SAS
hilsen
Ole
Fortsatt i Sterling-farger?
Oslo-rute
- I forbindelse med dette ruteprogrammet har vi sett på utnyttelsen av flyflåten vår, og mener vi har kapasitet til å øke ruteprogrammet vårt ytterligere. Derfor har vi sett på mulighetren for å gå inn på ruten mellom Oslo og København. Vi regner på det nå, sier Thorup.
Her er lenken til saken Bll spotter referer til:
http://www.aftenposten.no/reise/nyheter/article2942942.ece
Slik jeg fortstod det så gikk ikke København-Oslo-ruten til Sterling særlig bra og antallet avganger ble vel kuttet ned til tre-fire. Det var sikkert mangel på passasjerer i ukedagene, samt at prisene var for lave.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.