Cimber-pilot booket 458 falske billetter...

Norwegian er sikkert ikke så blide for dette stuntet men slikt må man regne med når man kaster billetter etter folk...:rolleyes:

Last edited:
Norwegian er sikkert ikke så blide for dette stuntet men slikt må man regne med når man kaster billetter etter folk...:rolleyes:

Ja, jeg er enig i at DY nok ikke er begeistret for stuntet , men å skrive at man må regne slik i forbindelse med en kampanje blir fullstendig feil.

Hvis du leser det du har skrevet en gang til så trur jeg du er enig at det blir litt for dumt å si slikt. Selvfølgelig kan man ikke regne med slikt under slike kampanjer?

Pilot med store fritidsproblemer....?

Neida, det bare sier noe om hvor enkelt & kjapt det er å booke billetter med DY (jfr. alle diskusjoner vi har hatt med gebyrhelv... osv. i forbindelse med bookingprosessen)....;)

Regner med piloten booket dem mens han var på jobb, a la Northwest pilotene med laptop :lol:

Nå synes jeg det var litt morro, men ser en skjeivt på de så bidrar de vel
til at "underskuddet" på aktuelle flygninger ikke blir sååååå stort:o

Min enkle tanke gang ( som sikkert alle andre og har tenkt )

458 booking a 1.- = 458 kr i kassen,

458 no-shows er samme antallet avgifter ( vet ikke hva den er i DK )
spart, ergo tjent, 458 pax mindre = mindre fuelburn,

1 kr her og 1 kr der, eller

Nå synes jeg det var litt morro, men ser en skjeivt på de så bidrar de vel
til at "underskuddet" på aktuelle flygninger ikke blir sååååå stort:o

Min enkle tanke gang ( som sikkert alle andre og har tenkt )

458 booking a 1.- = 458 kr i kassen,

458 no-shows er samme antallet avgifter ( vet ikke hva den er i DK )
spart, ergo tjent, 458 pax mindre = mindre fuelburn,

1 kr her og 1 kr der, eller
Præcist,,,emnet er vist nok helt og aldeles uddebateret....Det her er en engangs ting, selv for Norwegian
Hilsen
ole

Hvis Tommy Eriksen er Pilot, så vil jeg anta at han flyr for Cimber Sterling. Siden en sjef etter den andre har bedyret at de ikke visste om dette medie stuntet, spørs det om ikke han får mye av skylden, da han har booket nesten halvparten av bilettene. Om det koster han jobben i Cimber gjenstår å se. Men selv om han kanskje har 737NG rating skal det bli noe tøft å få seg en ny jobb i Norwegian vil jeg tro.

Desværre var det medarbejdere og ikke ledelsen der købte biletter !

https://newsclient.omxgroup.com/cdsPublic/viewDisclosure.action?disclosureId=382860&lang=da

En uvildig advokatundersøgelse konstaterer, at en række medarbejdere har købt 1
krones billetter hos Norwegian 3 dage hen over en weekend i januar måned i år.
Samtidig slås det fast, at Cimber Sterlings ledelse ikke er involveret. Cimber
Sterling beklager hændelsen og vil påse, at det ikke gentager sig i fremtiden.

Hvis H&M åbner en ny butik og vælger at sælge t-shirts til 1 krone, og Zara's personale vælger (og får lov) at købe hundredevis, ville vi så have haft en lignende diskussion?

Hvis H&M åbner en ny butik og vælger at sælge t-shirts til 1 krone, og Zara's personale vælger (og får lov) at købe hundredevis, ville vi så have haft en lignende diskussion?

Neppe på et flyforum, muligens på et konfeksjons forum.

Back