Cimber justerer inflight service

Det vil vel si at man ikke får kjøpt noe som helst ombord på flygninger som er kortere enn 1 time og 45 minutter.

Jeg regner med at dette ikke gjelder for de flygningene de utfører for SAS?

BF:cool2
 
på wet-lease operasjonene til Cimber Sterling for SAS er det SAS som bestemmer servicenivået
 
på wet-lease operasjonene til Cimber Sterling for SAS er det SAS som bestemmer servicenivået

Var det ikke meningen at disse wetlease kontrakter skulle stoppe i takt
med introduktion af SK CRJ 900 ?, eller er ruterne for tynde til det ?
 
med introduktion af SK CRJ 900

Vi får jo håpe det kommer flere - hørte noen mindre gode rykter om hvorfor Estonian ikke har fått levert CRJ900-er ennå (og derfor wetleaser fra Transwede nå...)
 
Synd - husker at Cimer Sterling serverte et veldig bra måltid i ATR 42-maskinen som tok fra meg fra CPH og WRO i høst. Høres forresten litt rart ut at de ikke vil ha salg om bord på flygninger under 1 t. og 45 min. - her er det da penger å tjene?! Betyr det at de ikke vil ha salg om bord på reiser til f.eks. London?
 
Back
Top