Cimber innfører timesruter

Re: Cimber innfører timesruter

CPH-NRK har længe ikke været muligt at booke efter marts, men også denne er nu loaded fra april og frem. Interessant nok indsætter QI fast 737 på den ene daglige afgang mellem CPH og NRK, så der kom endnu lidt arbejde til deres 737 flåde.
NRK CPH er vel primært en feederrute til SAS/QI ud af CPH, så det er nok der forklaringen skal findes.
 
Re: Cimber innfører timesruter

Hvordan kan Cimber kalde følgende afgangstider fra AAL til CPH for timedrift:

0645-0920-1015-1110-1320-1510-1610-1710-2015-2135

Der er da alt for få afgange om morgenen til at kunne betegne det som timedrift (efter min mening i hvert fald).

Lars
 
Re: Cimber innfører timesruter

I en lang periode var CPH-AAR med QI kun loaded med 1 daglig flyvning - men ser det ud til at 4 daglige flyvninger er loaded også efter marts, hvilket betyder at QI fortsætter betjeningen af AAR som hidtil.

CPH-NRK har længe ikke været muligt at booke efter marts, men også denne er nu loaded fra april og frem. Interessant nok indsætter QI fast 737 på den ene daglige afgang mellem CPH og NRK, så der kom endnu lidt arbejde til deres 737 flåde.[/QUOTE
Ja, det har jeg også set,,,men det der ligger i det er at QI nedlægger deres såkaldte "crewbase" og det er jo en væsentlig forskel..
Men QI siger selv at de fortsætter...vi må se det næste afsnit i "føljetonen om QI"
hilsen
Ole
 
Re: Cimber innfører timesruter

Hvordan kan Cimber kalde følgende afgangstider fra AAL til CPH for timedrift:

0645-0920-1015-1110-1320-1510-1610-1710-2015-2135

Der er da alt for få afgange om morgenen til at kunne betegne det som timedrift (efter min mening i hvert fald).

Lars

Fordi det lyder meget bedre end 10 gange dagligt ;)
 
Back
Top