Slots er jo en god handelsvare !! men selvfølgelig er slots nødvendig for at opretholde flyvning, så det vil nok være det sidste de vil sælge fra...
Hilsen
Ole
Karsten Ree ejer også Ree Park ved Ebeltoft, så absolut et besøg værdKarsten Ree, milliardær fra Jylland, reddet Cimber Sterling sist de gikk tom for penger (1.5 år siden). Nå har Karsten Ree tapt mye på Cimber, men han har tapt enga mer på Amagerbanken (800 millioner). Han solgte engang den Bå Avis til Ebay for mer enn 2 milliarder og kjempe selvtilitt.
Karsten Ree er nesten Damarks svar på Idar Vollvik. Fra lettjent milliardformue renner pengene ut som fra et badekar uten propp. Karsten Ree er tydligvis Jylland patriot. Han satser penger etter et opphetet hjerte i motsetning til Vollvik som satset etter opphetet hjerne. Vil Karsten Ree bruke resten av sine spare penger (har noen millioner igjen) på å redde Cimber Sterling eng gang til?
Ja undskyld, men i min barnetro, troede jeg at slots i CPH var handelsvare, men det er det så tydeligvis ikke tilfældetHvad er det for nogle slots, du mener man kan sælge? Det er vel kun LHR slots der handles for gode penge, og dem har QI da ingen af?
Ja undskyld, men i min barnetro, troede jeg at slots i CPH var handelsvare, men det er det så tydeligvis ikke tilfældet
Hilsen
Ole
Cimber har nå lagt ut vinter rutene for salg. http://www.tv2bornholm.dk/moduler/nyheder/news.asp?id=54170&
Höres nesten ut som de er desperate på å få inn penger.
Well, SAS har altså også åbnet for deres vintersalg... Check-in.dk har også nyheden, men skriver "Flere luftfartsselskaber har i de senere år indledt salget til både sommer- og vinterprogrammerne stadig tidligere."
Cashflow, cashflow og atter cashflow.
Det er imponerende hvor lenge man kan utsette en kjempekonkurs bare man får inn likvide midler.
Med den nye nedjustering betyder det, at hele egenkapitalen er væk, hvis der ikke hurtigt spædes til. Egenkapitalen var nede på 57,7 mio. kr. efter 3. kvartal. Og med udsigten til et ekstra tab på 50-75 mio. kr. er den pulje brugt op.
Hmm.. Lurer på hvordan de skal kjøpe seg tid fram til generalforsamlingen..
Hvad mener du med at købe sig tid til generalforsamlingen? At egenkapitalen er væk har ingen praktisk betydning, så længe likviditeten er iorden. Om den er det er så en helt anden sag, men at begynde at blande egenkapital og likviditet sammen er helt ude i hampen.
Det har ikke nødvendigvis nogen sammenhæng nej, men i dette
tilfælde tyder ting på at QI længe har haft og stadig har større omkostninger end de har indtægter.
Dette påvirker efterhånden deres likviditet hårdt !
Cimber forventer et tab på mellem 190 og 200 millioner i år. Skal ud at hente ny kapital. Hvis nogen her på forummet har 300 millioner i risikovillig kapital , bedes de henvende sig til Cimber snarest !
Ekstraordinær generalforsamling den 8. juni.
http://epn.dk/brancher/transport/luft/article2433708.ece
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.