Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Hva slags teknisk feil kan forårsake en styrt rett ned?
Men da ville vel ikke flyets transponder falle 10000 meter på ett minutt. Er vel kun inntakt fly med full gass nedover som klarer det?Disintegration grunnet bombe eller annen eksplosiv hendelse kan jo gi et slikt bilde, men da vil trolig flydelene være spredd utover mange kilometers utstrekning
Men da ville vel ikke flyets transponder falle 10000 meter på ett minutt. Er vel kun inntakt fly med full gass nedover som klarer det?
It crashed vertically. Only took two minutes to drop from an altitude of 8000 meters
Fra Kina.
![]()
Video av vrakdeler.
https://twitter.com/hk970701hk/status/1505827463674298369?s=20&t=V7mt-cHSmq-Jcdh80LIbIg
I følge CH-Aviation har China Eastern midlertidig grounded sine 106 737-800 maskiner
Dette er vel mer kinesisk politikk og et forsøk på å sette amerikanske fly i et dårlig lys enn sunn fornuft…
Virker som det er et moderne fenomen å sette flytypen på bakken når det skjer en ulykke for tiden, man gjorde da sjelden det før i tiden?
Litt tidlig og spekulere?….
Hva er ellers vitsen med ett diskusjonsforum?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.