I folkeopplysningens navn tok jeg likevel en tur rett etter midnatt for å se hvordan situasjonen faktisk var. Har også hørt at nakne innkastere uten på gaten hvor det gikk barnefamilier hadde skapt endel bråk her. Kan rapportere at innkasterne var mer anstendig kledd enn en gjennomsnittlig russisk dame på bartur her nede. Så nå er det bare å avbestille turen hit gutter.De kvinnelige innkasterne ble nakne utpå kvelden ble jeg fortalt. Jeg takket for advarselen.
F A N T A S T I S K [emoji1]. Ler så jeg nesten tror at jeg trenger litt Immodum selv. Charter er fine greier, minner litt om ungdomsturene til Kos i slutten av 90 tallet[emoji482].
Slutten av 90? Du skulle prøvd slutten av 80![]()
Ville ta denne frokosten på terassen. Det er jo fin utsikt over hotellstranden og mot gammelbyen der. Kunne da se hvor mange av solsengene på rullestensstranden som var ødelagte, men likevel satt ut. Her gjør man visst bare det man får beskjed om uten å tenke. Også badekaien skulle hatt reparasjon for flere år siden. Mange trinn manglet. Bordene ute på terassen vaglet enda mer inn de innendørs og man røyket ved alle bordene rundt meg. Over høyttalerne dundret "Voyage, voyage" igjen. Dette var altså toppen av luksus i Budva.
https://www.youtube.com/watch?v=6PDmZnG8KsM
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.