SK917 ScanFlyer Blue 13 May 2010 #1 Her et lite utvalg av bilder fra OSL i dag torsdag 13. mai, ellers noen ytters få bilder fra et regntungt CDG på tirsdag. Ha en strålende helg!
Her et lite utvalg av bilder fra OSL i dag torsdag 13. mai, ellers noen ytters få bilder fra et regntungt CDG på tirsdag. Ha en strålende helg!
L LN-OSS ScanFlyer Silver 13 May 2010 #2 VAKKERT!! Hva slags instillinger bruker du i været som var på OSL idag?.. Bare artig å høre.. Fint med litt innputt.. For jeg vil ha bedre bilder i overskyet vær enn det jeg får for tiden hehe
VAKKERT!! Hva slags instillinger bruker du i været som var på OSL idag?.. Bare artig å høre.. Fint med litt innputt.. For jeg vil ha bedre bilder i overskyet vær enn det jeg får for tiden hehe
Bronzee pr0 13 May 2010 #3 Knall pent dette her! Fantastisk farge på alle bildene ikke minst skarpt! :wow:
Fellowship ScanFlyer Dusty Medlem 13 May 2010 #4 Fine bilder som alltid Synd dere igjen fikk regn på CDG da, men hvordan gikk det m 380´n denne gang?
Airbus 330 ScanFlyer Dusty Medlem 13 May 2010 #5 Fellowship said: Fine bilder som alltid Synd dere igjen fikk regn på CDG da, men hvordan gikk det m 380´n denne gang? Click to expand... Vi fikk ikke A380 på brikka i år heller, da det regnet MYE tirsdag. Men vi fikk se Singapore, Emirates og Air France med sine A380 da i CDG :spin Flott serie dette SK917 :up:
Fellowship said: Fine bilder som alltid Synd dere igjen fikk regn på CDG da, men hvordan gikk det m 380´n denne gang? Click to expand... Vi fikk ikke A380 på brikka i år heller, da det regnet MYE tirsdag. Men vi fikk se Singapore, Emirates og Air France med sine A380 da i CDG :spin Flott serie dette SK917 :up:
L Lund ScanFlyer Blue Medlem 13 May 2010 #7 Herlige DC-10 fotos, mit favorit fly (næst efter DC-8-63) /Torben