Har vært ute og luftet armene igjen. Og igjen. Og igjen og igjen. It's a drug you can't get off of.
Det var helt garantert oss du så om det var rundt tiden Russern kom fra Murmansk. Vi kom før han i køa, hehe![]()
(Du kunne kalt bilde: Underexponert bilde av overexponert Polaris )
Flotte bilder, og spesielt artig å se for en gammel Tromsø-væring. Kjenner igjen terrenget fra tidlig 80-tall, men den gang het maskinen LN-VIA. (Gammel C-150), som visstnok endte sine dager i Dividal...Noen som kjenner til om den er rigget opp igjen?
Tally-Ho
J
Nei, jeg synes da ikke Polaris er overeksponert her på forumet. Men det var kanskje ikke det du mente?!Nydelig bilde var det uansett.:up:
Jeg mener å huske den endte opp i en myr, og uansett var det ute på Dverberg på Andøya ferden endte den 24/1-1996. I følge det jeg kan finne ut er vraket lagret i Bodø. Jeg husker maskinen godt, den var jo lenge i bruk hos flyklubben. Takker Polaris for hyggelige ord! Det er jo godt at flynerdkunnskapen kan komme til nytte av og til... :fly
Vanskelig å få radiolyd når man filmer med iPhone og all radiolyden er på headsetteneEllers er størstedelen av grunnen til musikk for seerenes del, så dere slipper "WIIIIII" og "oooooo". Hehe. Får se om neste film kanskje blir uten musikk da, hvis jeg bare husker å holde kjeft mens det filmes.....
![]()
Men takk!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.