J JanSev ScanFlyer Silver 26 Jun 2009 #1 2x C-17 på Gardermoen 25-26 juni 2009 Stein tok flotte bilder fra landingen. Her noen bilder fra oppholdet og takeoff
2x C-17 på Gardermoen 25-26 juni 2009 Stein tok flotte bilder fra landingen. Her noen bilder fra oppholdet og takeoff
Fellowship ScanFlyer Dusty Medlem 26 Jun 2009 #2 Takk for fine bilder fra en uvant vinkel for oss sivilister
Madman ScanFlyer Gold 26 Jun 2009 #4 Vakkert. Rakk dessverre ikke bort dit i dag selv, så det var godt å se bildene fra deg.
putzmeister ScanFlyer Dusty 26 Jun 2009 #5 Virkelig knall fine bilder Gleder meg allerede til neste gang det kommer noe til mill. basen Vi snakkes Jan. MVH Stein Olsen
Virkelig knall fine bilder Gleder meg allerede til neste gang det kommer noe til mill. basen Vi snakkes Jan. MVH Stein Olsen
L LN-KRF ScanFlyer Gold 26 Jun 2009 #8 Nydelige bilder! Er det ikke noen norske piloter som fløy flyene? siden det er noen C-17 piloter i Norsk uniform.
Nydelige bilder! Er det ikke noen norske piloter som fløy flyene? siden det er noen C-17 piloter i Norsk uniform.
J JanSev ScanFlyer Silver 26 Jun 2009 #9 LN-KRF said: Nydelige bilder! Er det ikke noen norske piloter som fløy flyene? siden det er noen C-17 piloter i Norsk uniform. Click to expand... Tror ikke det var norske piloter på disse to flyene. Disse kom fra USA og returnerte til USA. Jan
LN-KRF said: Nydelige bilder! Er det ikke noen norske piloter som fløy flyene? siden det er noen C-17 piloter i Norsk uniform. Click to expand... Tror ikke det var norske piloter på disse to flyene. Disse kom fra USA og returnerte til USA. Jan
BSSW Browncoat 26 Jun 2009 #10 LN-KRF said: Nydelige bilder! Er det ikke noen norske piloter som fløy flyene? siden det er noen C-17 piloter i Norsk uniform. Click to expand... Flyr ikke de norske pilotene NATO-flyene da? Og selvsagt, meget bra bilder
LN-KRF said: Nydelige bilder! Er det ikke noen norske piloter som fløy flyene? siden det er noen C-17 piloter i Norsk uniform. Click to expand... Flyr ikke de norske pilotene NATO-flyene da? Og selvsagt, meget bra bilder
N2630B ScanFlyer Blue 27 Jun 2009 #12 Flotte bilder, og fantastisk fly! Hadde en C-5 staaende paa KDAB en gang jeg taxet med en cessna, og er sikker paa jeg kunne taxe rett inn i Galaxy'en uten aa faa skader paa noe fly. Hehe.
Flotte bilder, og fantastisk fly! Hadde en C-5 staaende paa KDAB en gang jeg taxet med en cessna, og er sikker paa jeg kunne taxe rett inn i Galaxy'en uten aa faa skader paa noe fly. Hehe.