• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

BU 767-200

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date
Nei - men Braathens sine ble jo også brukt innenriks i Norge...TRAAANGT!!!

Originally posted by FBU 4EVER
Originally posted by DY
SAS hadde 150 i sine 2 767-200.Bare så jeg fikk sagt det!:devot:
Mulig, men ble vel neppe brukt til charter? :p

Nei,men CPH-SIN non-stop (13:00 timer++) og LHR fra både CPH og FBU.

Min info sier 161 seter. 767-200 ble vel mye brukt på Brazil? Ser iallefall av bildene av maskinene på Airliners.net at det er mange bilder fra LHR, Brazil og ett var LAX, men LAX var vel ikke vanlig kost for "Purkene"??

-200 gikk i utgangspunktet på Singapore og Brasil... Men kan vel ha fløyet til LAX før man la ned den ruten også...

Originally posted by CK
Originally posted by DY

Min info sier 161 seter. 767-200 ble vel mye brukt på Brazil? Ser iallefall av bildene av maskinene på Airliners.net at det er mange bilder fra LHR, Brazil og ett var LAX, men LAX var vel ikke vanlig kost for "Purkene"??

Mulig det,men det året jeg flagret rundt i verden med 767,så var det bare SIN og LHR som sto på proooogrammet!LAX må ha vært en nødløsning.En dårlig sådan.Det var stort sett overbook'et hver gang jeg fløy CPH-LAX-CPH,og det bvar med -300 og 189 seter.

Originally posted by CK
Originally posted by DY

Min info sier 161 seter.

Dere tar feil begge to. Det korrekte var 156. Husker det godt ettersom det var samme antall som MD82 hadde paa den tiden ... ;)

Back