Vilka är igentligen BTs "trunk route's"?
BT61 og BT62.
Ville likevel gjennomfør turen så jeg betalte for dyrere billetter med SAS og en ekstra dag på hotell, det var ikke lengeremulig med retur den dagen jeg først hadde bestilt. :-(
Ser at de skal fly med Dash 8 på alle avgangene til Oslo i vinter.
Nåja, ikke alle .Jeg sitter nå og vurderer BT vs LH, 26. Januar, og der ligger BT inne med 737-300
Er det trygt å bestille billetter fra BT? Funnet mange bra tilbud med de til DUS fra BGO i mars. Via RIX
Slutten er naer.
Igar har BT kansellert heile 22 (!!!) flygninger, b.a. Berlin, Brussels, Stockholm, Vilnius og Tallinn.
Vi snakker om dager dersom de ikke far snart en cash-injection, og de trenger mye cash...
Virkelig håpe de klarer å få tak i cash.
Hvor mye er dette snakk om BU662 ?
Ser ut til at de flyr disse idag.Igar har BT kansellert heile 22 (!!!) flygninger, b.a. Berlin, Brussels, Stockholm, Vilnius og Tallinn.
Langt mere enn jeg har rad til.:colgate::colgate:
En relativ höy to-sifred Mio € belöp![]()
Sorry, ser pengen allerede er tilbakeført til Mastercard. Da må jeg vel bruke det kortet igjen selv om det ikke gir noen bonuspoeng.Ellers må jeg antagelig purre på pengene jeg enda ikke har fått tilbakebetalt.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.