BT i kraftig motvind

Vilka är igentligen BTs "trunk route's"?
Flera tidigare 737 linjer flygs nu nästan uteslutande med Q400.
BTs äventur med minihubbar i Tallinn & Vilnius lär ju ha kostat $$$

BT61 og BT62.

Ville likevel gjennomfør turen så jeg betalte for dyrere billetter med SAS og en ekstra dag på hotell, det var ikke lengeremulig med retur den dagen jeg først hadde bestilt. :-(

Desverre også bortimot 90 piloter som mest sannsynlig mister jobben fra høsten av:(
Kjedelige greier, blir mange andre ansatte som også mister jobben.

Det var tråkiga nyheter...90 piloter är mycket.
BT har många skandinaviska piloter...särskillt på 737

Sist jeg reiste med dem havnet jeg ved siden av en hyggelig nordmann som viste seg å ha vært styrman hos dem i flere år. Det var ikke måte på hvor hyggelige flyvertinnene var. ^_^

Ble overrasket når han fortale om hvor mange utlendinger det var som fløy for selskapet.

BT61 og BT62.

Ville likevel gjennomfør turen så jeg betalte for dyrere billetter med SAS og en ekstra dag på hotell, det var ikke lengeremulig med retur den dagen jeg først hadde bestilt. :-(

Til Visby altså. Ja er vel kanskje ikke så mye grunnlag dit at de velger å opprettholde ruta. Widerøe tror jeg har en sommerrute til, men der er jeg ute på tynn is. Er vel kanskje da nesten like greit å fly til Stockholm for så å ta båten fra Nynäshamn, men det er nok ikke så mye billigere det heller.

Nåja, ikke alle .Jeg sitter nå og vurderer BT vs LH, 26. Januar, og der ligger BT inne med 737-300

Ja, det er noe variasjon - men stort sett mer Dash 8 enn tidligere. Nå skal det sies at airBaltic er mester på å endre flytype, så vi får se hvordan det blir til slutt. Uansett er det jo bra at de opprettholder tre daglige rundturer.

Er det trygt å bestille billetter fra BT? Funnet mange bra tilbud med de til DUS fra BGO i mars. Via RIX

Om du betaler med kredittkort ville jeg ikke hatt noen betenkeligheter med det. Ved konkurs så vil du da få tilbake penger fra kredittkortselskapet (ja altså Mastercard, Visa Gull og andre kort som ikke er knyttet til bankkontoen din).

Joda, man får pengene tilbake ved konkurs, men de kanselerte min flight uten at jeg fikk beskjed om det og det tapte jeg penger på. Da jeg likevel gjennomførte reisen med alternativ transport ser jeg ikke hvordan jeg skal kunne bli kompensert for mine ekstra kostander eller en ekstra feriedag jeg måtte bruke.

Da jeg etter at de hadde kanselert sjekket chekkmytrip fikk jeg opp noe slik som "refound 30. september". Jeg vil antagelig ikke få pengene med det første.

Slutten er naer.

Igar har BT kansellert heile 22 (!!!) flygninger, b.a. Berlin, Brussels, Stockholm, Vilnius og Tallinn.

Vi snakker om dager dersom de ikke far snart en cash-injection, og de trenger mye cash...

Slutten er naer.

Igar har BT kansellert heile 22 (!!!) flygninger, b.a. Berlin, Brussels, Stockholm, Vilnius og Tallinn.

Vi snakker om dager dersom de ikke far snart en cash-injection, og de trenger mye cash...

Virkelig håpe de klarer å få tak i cash.
Hvor mye er dette snakk om BU662 ?

Ser ut til at de flyr disse idag.

Ellers må jeg antagelig purre på pengene jeg enda ikke har fått tilbakebetalt.

Langt mere enn jeg har rad til.:colgate::colgate:

En relativ höy to-sifred Mio € belöp;)

Da bør de vel be staten om penger da, siden du ikke har noen ;)

Uansett så er de hissige hver tirsdag med supersalget sitt, kanskje de burde revurdere dette litt nå hvis de nærmer seg konkurs.

Og jeg som skal ut å fly med de på lørdag.. Økonomisk ordner det seg med forsikring og kredittkort, men selve planen kan jo gå rett i vasken.

Sterling tullet også ting til for meg i sin tid, jeg har uflaks med bestillingene mine.

Ellers må jeg antagelig purre på pengene jeg enda ikke har fått tilbakebetalt.
Sorry, ser pengen allerede er tilbakeført til Mastercard. Da må jeg vel bruke det kortet igjen selv om det ikke gir noen bonuspoeng.

De sa jeg kunne prøve å få dekket tapet mitt hos kundservice. Er usikker på hva jeg eventuelt skal be om. Måtte bli en dag lengere enn planlagt med de utgiftene det medførte, bruke eurobonuspoeng for ny flight den ene veien og betale fly den andre veien, tapte også en feriedag.

Back