Brøyting til vollen

putzmeister

ScanFlyer Dusty
Brøyting til vollen

Må desverre medele at vollen ikke er brøytet etter det siste snøfallet, får bare håpe at dem som brøyter får tid en dag, har vært mange å snudd ser jeg.

Re: Brøyting til vollen

Er ikke mange steder vi kommer frem der oppe nå,og det er meldt snø frem
til i morgen tidlig,så pent frem til utpå dagen,og enda mere snø i morgen
ettermiddag.
Var en liten fugl som sa at det kommer til og bli brøytet rundt omkring der
oppe for oss,men ikke før det har sluttet og snø så ting roer seg ute på
rullebanene,og det er forståelig.

Vidar

"Jumbo" som han kaller seg på her forumet er "The Man" som har brøytet for oss/dere. Men forståelig nok prioriterer de innsiden. Får håpe han tar en tur med hjullasteren før han går på langfri neste uke!

Last edited:

Cato. Om du vet hvor nøkken til hjullastere er, så kan jeg ordne resten av den biffen.

Jeg hentet dama på OSL i går. Var litt tidlig ute og kjørte opp på vollen. Ikke noe problem med en trofast Subaru 1800 L 4WD Pickup! :P

Men sant skal sies, det var mye snø!

Litt upraktisk å stake med termos.Forsøk heller staver:lol:
(sorry,bare måtte..)

Hei hei! Man sykler! verre er det ikke! Sykla rundt der før, ikke noe problem! + at man kan ha ting i sykkelveska!

Men ellers en kjempe takk til dere som måker! :up:

er det nå jeg skal juble over hydraulikksystemet på Xantian min? løftern bare over snøen - null problem dette folkens, hehe!

Hei noen som vet om det er brøyta opp til vollden nå ? skal mulig en tur opp ditt til søndagen

Kan alltid parkere ved havariskolen, og gå langs gjerdet. Mye snø, men ikke såååå langt.

vi tar tak i d så fort d lar seg gjøre. jeg er på langfri nå men de har fått beskjed de andre vaktlag

Eller bare gjøre slik som Hermann (Hermann SF her på forumet) og jeg gjør: flytog til ENGM, buss videre dit vi måtte ønske, og gå resten. Eventuell klaging holder man for seg selv ;) Man skal jo tross alt jobbe litt for å et godt resultat! (Det kan vel også nevnes at begge er under 18, så.. :p)

Last edited:

Da har "jumbo" brøytet veien inn til flishaugen. Han har brøytet plass til ca 8 biler så det burde holde. Kravet til brøyting var soleklart; BILDER AV PLASSTJENESTEN`s BRØYTETOG SKAL PÅ FORUMET"!

Da har "jumbo" brøytet veien inn til flishaugen. Han har brøytet plass til ca 8 biler så det burde holde. Kravet til brøyting var soleklart; BILDER AV PLASSTJENESTEN`s BRØYTETOG SKAL PÅ FORUMET"!

Flott, en STOR TAKK til Jumbo som hjelper oss med dette.

Jeg skal en tur imorgen å spotte litt, så skal prøve å komme meg opp på vollen.
Men brøytetoget har vel fri imorgen da det ikke er meldt noe snø, men satser på at noen andre har bilder av gutta boys i action :spin

Tusen takk til Jumbo og plasstjenesten, dette står det respekt av :)
Hadde en bilde av brøytetoget selv om det er dårlig kvalitet så er det da noe intil noe har et skikkelig bilde å legge ut.
(da skal jeg og ford'n teste ut brøytinga på onsdag) :)

TK

Attachments

• DSC_5038.jpg
    DSC_5038.jpg
    41.8 KB · Views: 156

Flotte greier,og stor takk til Jumbo!!!!

Vær forsiktige med å kjøre opp på vollen.Det ser ut som det er ok å kjøre
dit,men det er masse puddersnø i hjulsporene som en "detter i gjennom".
Vi var fire stk som ble tauet ut derfra på torsdag.Deriblant en Rav4 fra
sikkerhetstjenesten.......

Vidar

Flotte greier,og stor takk til Jumbo!!!!

Vær forsiktige med å kjøre opp på vollen.Det ser ut som det er ok å kjøre
dit,men det er masse puddersnø i hjulsporene som en "detter i gjennom".
Vi var fire stk som ble tauet ut derfra på torsdag.Deriblant en Rav4 fra
sikkerhetstjenesten.......

Vidar

Tror du ford'n min får problemer på vollen også ? er det best å parkere den nede ?

TK

Back