putzmeister
ScanFlyer Dusty
Re: Brøyting av veier - OSL
Det var kjempefine forhold i dag på vollen. Tusen takk
Det var kjempefine forhold i dag på vollen. Tusen takk

Jepp, sitter på vollen i skrivende stund, og jeg kan bekrefte at forholdene er meget bra. Ingen problemer å komme seg frem, selv med en helt vanlig personbil med piggfrie dekk.
Det eneste som ikke er jevnt nå, er de drøye hjulsporene nederst/midt i bakken opp til vollen, de er omtrent like ille som på sommeren. Der hadde det gjort seg med noen spader med sand/grus. Dugnad til våren?![]()
Høres bra ut. Stiller gjerne, dersom tidspunkt passer![]()
Noen som vet hvordan det er på andre siden? Tenker da på veien ned til østbanen ved radaren.
Er det noen som vet om det er måkt opp til vollen, etter nattens snøvær ?
Hvis du mener den lille veien som går ned midt i svingen på hovedveien der, så var denne sperret av snøfonn/snøbrøyting på hovedveien da jeg kjørte forbi der forrige søndag. Om det har endret seg er vel heller tvilsomt, men det kan jo tenkes....
Vollen var ikke brøytet Søndag 28. Februar. Men de kommer vel![]()
Linket denne siden til "mannen med utstyret" som et hint til brøyting, det er notert sa vedkommende.
Fortsatt ikke brøytet oppe på Vollen. Jeg klarte så vidt å komme med opp og ned med min ganske høye bil med firehjulstrekk..
Men jeg mener ikke å mase. Er veldig takknemmelig for den brøytingen som skjer.
Folkens, min bekjentskap med hjullasteren har ryddet vei. Det var observert hjulspor som tilsa at noen biler hadde vært faretruende nær kanten, kanskje ikke så lurt. Lykke til videre og jeg krever herved mange flotte flybilder publisert på scanair.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.