Brøyting av veier - OSL

Status
Not open for further replies.
Re: Brøyting av veier - OSL

Til info:

veien inn i skogen og inn mot vollen er ikke OSL eiendom så det er grunneier som må godkjenne å sette opp stengsel på veien i såfall.

Dette må gå gjennom foreningen da det er vi som har kontakt med grunneier og OSL som ikke snakker så mye sammen....

Bare til info så ingen begynner å ta seg til rette her selv om det er i beste mening....

NSFF

Til info:

veien inn i skogen og inn mot vollen er ikke OSL eiendom så det er grunneier som må godkjenne å sette opp stengsel på veien i såfall.

Dette må gå gjennom foreningen da det er vi som har kontakt med grunneier og OSL som ikke snakker så mye sammen....

Bare til info så ingen begynner å ta seg til rette her selv om det er i beste mening....

NSFF

Dette var nytt for meg, men vi lærer for hver dag som går.

Det er kjempe flott at det blir brøyting av veien, veldig godt jobba og det finnes det ikke noe problemer med. Men skal veien stenges må grunneier kontaktes først slik at han ikke får seg en ubehaglig overraskelse neste gang han skal inn til skogen sin å hente ved og hogge trær.

Det er ikke så alvorlig som det kanskje høres ut. Men vi måtte få godkjenning fra grunneier før OSL kunne kjøre på ny masse på veien inn dit og det fikk foreningen lov til.

I utgangspunktet hadde grunneier, altså bonden vært inne på tanken å sette opp en bom helt oppe ved innkjøring fordi det største problemet er alle som legger igjen søppel inne i skogen. Bildekk, byggematerialer, vinduer, møbler etc....

Så snørydding er flott , fortsett med det, er det ønskelig å stenge send foreningen en mail så tar de opp med grunneier..

Keep up the good work!

NSFF

Var innom Vollen i dag, og nå er det veldig grisete der - for å si det mildt... Veien inn er for så vidt grei, men søledammene begynner å bli ganske store og dype. Den siste bakken opp på selve Vollen droppet jeg, selv om jeg sikkert hadde kommet greit opp med min firehjulstrekker. Men kjører vi for mye der nå, så blir det garantert veldig dårlig senere i vår.
God påske, alle spottere..:)

Brøytesesongen er over, og gjørmesesongen kommer. Vi stenger derfor brøytetråden.

Status
Not open for further replies.
Back