Yepp, og det er kun på J, C, D, R klasse som ofte koster en del kroner...Koselig dette, jeg syns bare det er merkelig at man IKKE kan booke online…
Yepp, og det er kun på J, C, D, R klasse som ofte koster en del kroner...Koselig dette, jeg syns bare det er merkelig at man IKKE kan booke online…
Avios-booster med BAEC (gjelder transatlantisk med BA, AY, IB AA, US). 20.000 AVios ekstra for en t/r i F/C 5000 i Y+.
https://www.britishairways.com/en-no/executive-club/offers/bonus-avios
Kontoen din har norsk adresse også?Får berre "Your registration has been unsuccessful, unfortunately you are not eligible for this offer." når eg prøver å registrere meg på denne, sjølv om eg har registrert location som Norway og er logga inn :/
Kontoen din har norsk adresse også?
Da er det sikkert en annen feil en plass, de pleier ikke sende ut slik feil. Jeg fikk link til UK-siten i min mail, men byttet til Norway før jeg meldte meg påJeg fikk epost og samme feilmelding. De burde klare å luke ut de som ikke er mottagelige fra adresselista for kampanjen.
Dear Mr
There’s still time to upgrade from Club World to First for free. To enjoy this one-way offer, simply book an eligible Club World return flight before 26 June 2015.
We look forward to welcoming you into the exceptional calm, comfort and dining of First — for free.
Dear Mr
We recently wrote to you with information about an Upgrade to First offer.
The email was sent in error, we would like to sincerely apologise for this and any confusion caused.
We appreciate your understanding and hope to welcome you on board soon.
Warm regards,
James Hillier
from the Executive Club
Fikk ett generøst tilbud på mail igår.
idag derimot fikk jeg denne
x2.Fikk også tilbudet...samt unnskyldningsmail i dag. Rimelig sjanseløst av BA, de burde ha svelget kostnadene for dette, og opprettholdt tilbudet, det hadde de nok fått mye god PR for!!
I alle fall, har ikke gjengen fjernet tilbudet fra nettsiden, så mulig det går an å booke fortsatt om noen er interesert?
http://www.britishairways.com/en-gb/offers/flights/upgrade-to-first
Noe som betyr at det i mange tilfeller er billigere å kjøpe First fra Norge enn å kjøpe C/D/R og oppradere.This promotion is only open to Eligible Participants. An Eligible Participant is a person: resident in the United Kingdom or Ireland; aged 18 years or over; who books a Qualifying Flight; and travels during the Promotional Period. BA reserves the right to verify the eligibility of Eligible Participants.
...
All Qualifying Flights must be purchased and ticketed in the UK or Ireland, and all journeys must be started and finished in the UK or Ireland.