Re: BA - tilbud på Business Class
BA - tilbudstråd 2015 http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=129652

BA - tilbudstråd 2015 http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=129652
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Nå er det faktisk et halvt år siden de sist hadde en kampanje det var verdt å snakke om.
Litt i overkant av 10.000 kroner Norge-Houston t/r i business i august. Gjelder også via andre steder som MIA, DFW og med AA

Kjipt at de har blitt så gode på revenue management altså...
Har ventet lenge på tilbud til Junaiten i Sept Okt, men der er løpet helt kjørt. Endte med ca 20k til Philly i Sept og ca 22k for open jaw til DEN/DFW i Okt.
Opptur: DEN har blitt 747 og hjem fra DFW er det AA 773ER
Jeg bestillte til mars (24-29) rundt påsketider til 2790 krSer ut som om det er ganske gode priser til New York om dagen. Finner billetter bakerst i flyet til 2899 t/r både i november, desember og januar, sikkert flere måneder også, og de fleste avganger.
Jeg booket billetter til Miami 2-11 mars 2016 for 3200 tur retur. Har vært billig i mange mnd til østkysten av USA via London. Helt fortreffeligBooka to personer til Florida med open jaw i april/mai til neste år med pris rett i underkant av 3700,- per pers. Tilbud eller ikke? Veit ikke, men synes prisen var bra.
 Var i San Francisco nå i april og da betalte vi også 3200 kr ca.  Via Amsterdam og bytte innenriks i usa med delta.  Begynner virkelig å bli godt vant med disse prisene!
 Var i San Francisco nå i april og da betalte vi også 3200 kr ca.  Via Amsterdam og bytte innenriks i usa med delta.  Begynner virkelig å bli godt vant med disse prisene!Ser du det bare i lavpriskalenderen eller får du det også opp med konkrete flighter? Det jeg ser er ca. 5000 kr t/r, noe som antagelig er korrekt I-klasse på tilbud. Flygingen går med en A320-familien og er omtrent dobbelt så lang som OSL-LHR.
Jeg booket billetter til Miami 2-11 mars 2016 for 3200 tur retur. Har vært billig i mange mnd til østkysten av USA via London. Helt fortreffeligVar i San Francisco nå i april og da betalte vi også 3200 kr ca. Via Amsterdam og bytte innenriks i usa med delta. Begynner virkelig å bli godt vant med disse prisene!

For 250 til flyr jeg samtidig videre fra Miami til St Thomas.Jeg booket billetter til Miami 2-11 mars 2016 for 3200 tur retur.

We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.