British Airways-tilbud (2015)

Status
Not open for further replies.
Det ligger en pris ute nå frem til 17 juli for Club World Tyskland-Hong Kong for 1400 Euro, det er knallpris det.

Nå er det faktisk et halvt år siden de sist hadde en kampanje det var verdt å snakke om.

Litt i overkant av 10.000 kroner Norge-Houston t/r i business i august. Gjelder også via andre steder som MIA, DFW og med AA

Litt i overkant av 10.000 kroner Norge-Houston t/r i business i august. Gjelder også via andre steder som MIA, DFW og med AA

Ja, hadde det ikke vært for at jeg sjeldent/aldri planlegger en reise så sent som en måned i forveien og derfor har fyllt opp august og september med andre turer, så skulle jeg ha slått til på det tilbudet. :)

Last edited:
Kjipt at de har blitt så gode på revenue management altså...

Har ventet lenge på tilbud til Junaiten i Sept Okt, men der er løpet helt kjørt. Endte med ca 20k til Philly i Sept og ca 22k for open jaw til DEN/DFW i Okt.

Opptur: DEN har blitt 747 og hjem fra DFW er det AA 773ER

Kjipt at de har blitt så gode på revenue management altså...

Har ventet lenge på tilbud til Junaiten i Sept Okt, men der er løpet helt kjørt. Endte med ca 20k til Philly i Sept og ca 22k for open jaw til DEN/DFW i Okt.

Opptur: DEN har blitt 747 og hjem fra DFW er det AA 773ER

First world problem! :-D

God tur!

Ser ut som om det er ganske gode priser til New York om dagen. Finner billetter bakerst i flyet til 2899 t/r både i november, desember og januar, sikkert flere måneder også, og de fleste avganger.

Last edited:
Booka to personer til Florida med open jaw i april/mai til neste år med pris rett i underkant av 3700,- per pers. Tilbud eller ikke? Veit ikke, men synes prisen var bra.

Ser ut som om det er ganske gode priser til New York om dagen. Finner billetter bakerst i flyet til 2899 t/r både i november, desember og januar, sikkert flere måneder også, og de fleste avganger.
Jeg bestillte til mars (24-29) rundt påsketider til 2790 kr

Booka to personer til Florida med open jaw i april/mai til neste år med pris rett i underkant av 3700,- per pers. Tilbud eller ikke? Veit ikke, men synes prisen var bra.
Jeg booket billetter til Miami 2-11 mars 2016 for 3200 tur retur. Har vært billig i mange mnd til østkysten av USA via London. Helt fortreffelig :-) Var i San Francisco nå i april og da betalte vi også 3200 kr ca. Via Amsterdam og bytte innenriks i usa med delta. Begynner virkelig å bli godt vant med disse prisene!

Grunnen til at Business-prisene ikke henger på greip er at prisene som vises i low fare finder henger igjen fra en mistake fare som var tilgjengelig i noen timer i går formiddag. Da kunne man kjøpe billetter i Club World for under 5000 kr tur retur til en rekke amerikanske byer, men den er altså borte nå.

Resultatet er at det kommer en hel haug FlyerTalkere innom Norge en tur i løpet av de neste månedene: http://www.flyertalk.com/forum/brit...-up-thread-aka-ex-norway-cw-mistake-fare.html

Feilprising(?) til Marokko BA Business

Marrakesh for 4266,- i mars, april.. i biz altså

attachment.php

Attachments

• rak.jpg
    rak.jpg
    94.3 KB · Views: 1,071
Last edited:
Re: Feilprising(?) til Marokko BA Business

Ser du det bare i lavpriskalenderen eller får du det også opp med konkrete flighter? Det jeg ser er ca. 5000 kr t/r, noe som antagelig er korrekt I-klasse på tilbud. Flygingen går med en A320-familien og er omtrent dobbelt så lang som OSL-LHR.

Last edited:

Ser det er flyplassbytte og overnatting i London på returen. Det gjør den turen lite attraktiv. Har også vært i Marrakech allerede så for meg er den ikke så aktuell uansett.

Har utrolig tregt nett her og får stadig timeout.

Ser du det bare i lavpriskalenderen eller får du det også opp med konkrete flighter? Det jeg ser er ca. 5000 kr t/r, noe som antagelig er korrekt I-klasse på tilbud. Flygingen går med en A320-familien og er omtrent dobbelt så lang som OSL-LHR.

5k er ikke så gæli. Lavpriskalenderen er notorisk feil på Marakech.

Servicen på band4 ruter som her er ikke sammenlignbar med Oslo - London. Det er puter og tepper. Annen mat, mer mat og bar service alla long haul. Og får du 321 så er du golden.

Glem heller ikke at det har kommet Four Seasons i Marakech. Elefanten drømmer om å reise ned og kjøpe seg et flyvende teppe.

Jeg booket billetter til Miami 2-11 mars 2016 for 3200 tur retur. Har vært billig i mange mnd til østkysten av USA via London. Helt fortreffelig :-) Var i San Francisco nå i april og da betalte vi også 3200 kr ca. Via Amsterdam og bytte innenriks i usa med delta. Begynner virkelig å bli godt vant med disse prisene!

Naiz! Jeg var litt mer bundet når det gjelder datoer, men er uansett fornøyd med prisen :)

Status
Not open for further replies.
Back