British Airways-tilbud (2015)

Status
Not open for further replies.
Får berre "Your registration has been unsuccessful, unfortunately you are not eligible for this offer." når eg prøver å registrere meg på denne, sjølv om eg har registrert location som Norway og er logga inn :/
Kontoen din har norsk adresse også?

Kontoen din har norsk adresse også?

Jepp. Alt er norsk :)
Innlogga med norsk IP og.
Kunne vurdert å ta kontakt med support, men min forrige service request med BA tok 3 månader før eg fekk svar, så eg er ikkje veldig optimistisk :)

Jeg fikk epost og samme feilmelding. De burde klare å luke ut de som ikke er mottagelige fra adresselista for kampanjen.

Jeg fikk epost og samme feilmelding. De burde klare å luke ut de som ikke er mottagelige fra adresselista for kampanjen.
Da er det sikkert en annen feil en plass, de pleier ikke sende ut slik feil. Jeg fikk link til UK-siten i min mail, men byttet til Norway før jeg meldte meg på

Fikk ett generøst tilbud på mail igår.

Dear Mr

There’s still time to upgrade from Club World to First for free. To enjoy this one-way offer, simply book an eligible Club World return flight before 26 June 2015.

We look forward to welcoming you into the exceptional calm, comfort and dining of First — for free.

idag derimot fikk jeg denne

Dear Mr

We recently wrote to you with information about an Upgrade to First offer.

The email was sent in error, we would like to sincerely apologise for this and any confusion caused.

We appreciate your understanding and hope to welcome you on board soon.

Warm regards,

James Hillier
from the Executive Club

Fikk ett generøst tilbud på mail igår.

idag derimot fikk jeg denne

Samme her... En e-Mail med "British Airways apologizes" kom nettopp inn i postkassa. Temmelig kleine greier... I går irriterte jeg meg over en London-tur booket i SAS Plus, men i dag er det jo like greit... Styrker ikke akkurat lojaliteten til BA med slike pinlige feilutsendelser.

Fikk også tilbudet...samt unnskyldningsmail i dag. Rimelig sjanseløst av BA, de burde ha svelget kostnadene for dette, og opprettholdt tilbudet, det hadde de nok fått mye god PR for!!

Veldig rart de ikke bare svelget det... Kan uansett ikke være mange dette var aktuelt for ettersom disse tilbudene vanligvis kun gjelder for de dyreste CW-klassene. Mulig det var annerledes denne gangen?

Kan kanskje se ut til at denne er masseutsendt. Fikk tilbudet og mail idag hvor de beklager utsendelsen. Jeg meldte meg inn hos BA for ikke lenge siden og har aldri fløyet med dem.I mitt tilfelle ble det Qatar da jeg skiftet fra Eurobonus til One World.

Fikk også tilbudet...samt unnskyldningsmail i dag. Rimelig sjanseløst av BA, de burde ha svelget kostnadene for dette, og opprettholdt tilbudet, det hadde de nok fått mye god PR for!!
x2.

Ble litt overrasket av den siste mailen.. hva om man faktisk hadde rukket å bestille en tur i CW med håp om free upgrade til F? Hadde man kunnet kansellere?

Første mail kom
Received: Tue, 26 May 2015 04:24:30 -0700 (PDT)

Andre mail kom
Wed, 27 May 2015 10:30:37 -0700 (PDT)

Dvs over 30 timer senere... oppdaget de ikke 'feilen' før det? Eller angret BA seg kanskje?

Last edited:
Det gjaldt vel bare fleksible businessbilletter, så ikke noe problem å kansellere.
Flere (alle?) av disse klassene er ifølge BC dyrere enn First-klassen man ble oppgradert til.

Helt utrolig at de ikke bare svelget den.

Jeg fikk ingen av mailene for øvrig.

Snodig sak, sjekket litt billetter etter mailen, men I-klasse var jo ikke gyldig stod det, kun C, D, R, J. Ikke alle disse er steindyre tror jeg, så kunne vært en bra deal?

Har forøvrig fått slikt tilbud flere ganger før, med free one-way upgrade to Frist, med da med booking i J som er full flex.

I alle fall, har ikke gjengen fjernet tilbudet fra nettsiden, så mulig det går an å booke fortsatt om noen er interesert?

http://www.britishairways.com/en-gb/offers/flights/upgrade-to-first

I alle fall, har ikke gjengen fjernet tilbudet fra nettsiden, så mulig det går an å booke fortsatt om noen er interesert?

http://www.britishairways.com/en-gb/offers/flights/upgrade-to-first

ANtagelig skulle tilbudet kun mailes til UK-personer, og så gikk det galt.

This promotion is only open to Eligible Participants. An Eligible Participant is a person: resident in the United Kingdom or Ireland; aged 18 years or over; who books a Qualifying Flight; and travels during the Promotional Period. BA reserves the right to verify the eligibility of Eligible Participants.
...
All Qualifying Flights must be purchased and ticketed in the UK or Ireland, and all journeys must be started and finished in the UK or Ireland.
Noe som betyr at det i mange tilfeller er billigere å kjøpe First fra Norge enn å kjøpe C/D/R og oppradere.

Re: BA - tilbud på Business Class

Er vel streng tatt ikke noe tilbud, et tips reis fra CPH som er billigere

Status
Not open for further replies.
Back