Den er borte fra daglig nå (straks), og helt borte senere i vinter ser det ut som
Woohoooooo
Den er borte fra daglig nå (straks), og helt borte senere i vinter ser det ut som
Airbus A380 -841 194 G-XLEK British Airways delivery 03feb16 TLS-LHR ex F-WWSG
http://www.britishairways.com/en-no/business-travel/articles/how-we-decide-our-a380-routesEver wondered how British Airways decides where to deploy the A380 double-decker aircraft? Here are all the details from the people in the know.
Airbus A380 -841 215 G-XLEL British Airways delivery 22jun16 TLS-LHR
Nå skal A380 inn på Boston-ruta (feb og mars 2017). I samme periode går det 747, 772, 77W og 789 der så til Boston kan man få testet mye forskjellig.
Skjønner fremdeles ikke hvorfor du har et problem med A380...
Sjekk ved booking (fire ukentlige), men så har du jo både 744 og 789 der, da. (Kilde var en post på FT)Står det hvilken flight?
Så er primært et BA-problem...![]()
Alt for stor.
Ting tar evigheter.
Divider skjerm må være nede ved take off/landing
Vinglasset velter når du løfter armen fra vinduskarmen
Masse lyd og lyslekkasjer fra galley
From belysning på en del seter
Hater den balja i BA-format
Så er primært et BA-problem...![]()
Ok, jeg har flydd LH i Business og First, samt TG i First. Begge har vært bra.Ja, det er sant. Men legg gjerne til EK også. Det er de to eneste 380 jeg har fløyet. EK er om mulig enda værre. De var nesten ikke ferdig med service før vi var i HKG. (Satt på spissen, så klart)
A380 er panserbra i First. Business kan være et mareritt pga. store kabiner og mye løping. Har fløyet A380 fra LH, QR, EK, BA, TG og synes faktisk BA kommer best ut i C-klasse siden de har splittet kabinen over to etasjer. (Men Fnate og jeg er enige om at vi er uenige om den)
For min del nekter jeg å bruke betegnelsen panser om en konfigurasjon hvor IFE-skjermen må felles inn under avgang og landing.A380 er panserbra i First. Business kan være et mareritt pga. store kabiner og mye løping. Har fløyet A380 fra LH, QR, EK, BA, TG og synes faktisk BA kommer best ut i C-klasse siden de har splittet kabinen over to etasjer. (Men Fnate og jeg er enige om at vi er uenige om den)
Jeg refererte til First på A380 generelt (selskapsuavhengig)For min del nekter jeg å bruke betegnelsen panser om en konfigurasjon hvor IFE-skjermen må felles inn under avgang og landing.![]()
Dere diskuterer jo kabinkonfigurasjon og interiørløsninger, ikke flytypen.
Jeg synes A380 er et veldig behagelig sted å oppholde seg på 40 000 fot.
Har alltid likt store fly og åpne kabiner, fremfor privacy og båser. Derfor var følelsen om bord bedre i gamle configs pga. mer luft og naturlig lys,
men alt annet er muligens bedre på nye fly. Long-haul med narrow-body blir helt feil, selv om det er fine seter og greier.
"Ting tar evigheter", det er vel heller selskapets ansvar og ikke Jumbofars problem.
For Northern winter 2016/17 season, British Airways’ A380 operation includes:
London Heathrow – Boston 4 weekly (02FEB17 – 25MAR17 (…))
London Heathrow – Hong Kong 1 daily
London Heathrow – Johannesburg 10 weekly (Except January 2017)
London Heathrow – Los Angeles 10 weekly (1 daily from 01FEB17)
London Heathrow – Miami 1 daily
London Heathrow – San Francisco 1 daily
London Heathrow – Singapore 1 daily
London Heathrow – Washington Dulles 1 daily
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.