Originally posted by imm
Det er feil at de var like før å mellomlande på Kjevik. Hvor jounalistene får dette fra er et ingen andre enn de selv som vet tror jeg. Jeg kan ikke forstå at det skal være så forbasket vanskelig å gi riktige opplysninger til leserne. Ufattelig!
Originally posted by imm
Det er feil at de var like før å mellomlande på Kjevik. Hvor jounalistene får dette fra er et ingen andre enn de selv som vet tror jeg. Jeg kan ikke forstå at det skal være så forbasket vanskelig å gi riktige opplysninger til leserne. Ufattelig!
Originally posted by Airwolf
Si meg en ting. Hvordan kan en journalist vite alle detaljer omkring en slik hendelse minutter etter at den har skjedd?
Originally posted by LN-MOW
Originally posted by Airwolf
Si meg en ting. Hvordan kan en journalist vite alle detaljer omkring en slik hendelse minutter etter at den har skjedd?
Fra artikkelen:
Flyet var over skulle nettopp til å mellomlande på Kjevik da brannalarmen var utløst, og valgte å returnere til Torp.
Da er mitt spoersmaal ... er det OK aa presentere gjettverk/feilopplysninger som fakta?
Originally posted by LN-MOW
Ja, det er spiker'n paa hodet ....
Det er muligens bare meg, men det ville vaert befriende deilig aa lese en avis med pent presenterte fakta framfor en med oppblaast sensasjonsjournalistikk.
Tenk om man kunne STOLE paa media! Det er saann det burde ha vaert... men da hadde vel opplagstallene blitt for lave ...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.