Lurer på hva de driver med på AMS om dagen. En som skulle fly AMS-MAD fikk bagasjen sin 5 dager forsinket, i for seg ikke uvanlig, men at den var mer eller mindre brent opp var ikke helt forventet
Lurer på hva de driver med på AMS om dagen. En som skulle fly AMS-MAD fikk bagasjen sin 5 dager forsinket, i for seg ikke uvanlig, men at den var mer eller mindre brent opp var ikke helt forventet
Det ¨lukter¨ brann i ithiumbatteri lang vei - uten at jeg kjenner til denne annet en via LinkedIn der pax postet dette.
Nesten så det ser ut som det er f.eks powerbank i pax sin egen koffert som har tatt fyr.
Ikke spøk i det hele tatt. Husker enda offshorebag'en som det begynte å brenne i fra innsjekk til sorteringshallen. Var en av disse reklamefyrstikk pakkene som hadde tatt fyr på runden
Og slike ting (enten om det er denne kofferten eller naboen sin) som er grunnen til at alle som jobber på innsjekk skal læres opp i å spørre om hva som er oppi kofferten og referere til plansjer etc for å få kunden til å tenke litt. Har ikke tall på hvor mye rart man har plukket ut igjennom tidene.
Det har du helt rett i, og det er derfor du må bekrefte at du har lest igjennom skjermbildet som forteller hva som er good og no good. Problemet er jo at kanskje de fleste leser dette like bra som "terms and conditions"
Har stått mye på "gulvet" og assistert på automater, og ser de fleste bare trykker videre uten å tenke. Og da ender man med at folk putter rare ting, og spesielt batterier / pc / og den skikkelig bøse powerbank som man kjøpte litt billig på wish....
Og slike ting (enten om det er denne kofferten eller naboen sin) som er grunnen til at alle som jobber på innsjekk skal læres opp i å spørre om hva som er oppi kofferten og referere til plansjer etc for å få kunden til å tenke litt. […]