Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
God morgen. Vi har alt kommet oss til verdens største land, Utlandet. Til og med til det mest folkerike i Europa.God morgen fra Superspeed 1. Her er man på vei mot verdens største land. Årets første ferietur er startet. Så nå blir det å kjøre litt el-bil i Nord-Europa.
Sent from my iPhone using Tapatalk
God morgen. Vi har alt kommet oss til verdens største land, Utlandet. Til og med til det mest folkerike i Europa.
Vi reiste med konkurrenten til Superspeed i går kveld, Fjordline FSTR. Kjøpte lounge plass foran på båten/flyet. Med 2t 15min fra KRS til Hirtshals så flyr man jo over skagerak. Jeg vil anbefale alle som reiser med FSTR å kjøpe loungeplass. 199kr for en liten buffet med gratis kaffe og brus, reservert sete med utsikt fremover, er ikke å klage på. Man skal ikke gå så veldig bananas i kiosken før man passerer det beløpet. Jeg pratet med en familie i Audi Etron, som hadde ladet på fergen. De kjørte Elbil for fly til Kroatia og var litt spent på lademulighetene sørover. Vi så knapt en svensk bil i går men ca 10% var norske
Vi overnattet på en Cirkel K ca 5 mil nord for tysklandsgrensen. I dag startet vi med å kjøre innom Biltema inntil E45 ved Rødekro og tanket Diesel til 16.99 Det er også 6 ladeplasser for Tesla der, McDonalds og Burgerking. Nå har vi kjørt over grensen til Tyskland og er på grense-kjøpesenteret ved E45. Spiser "frokost" på Burgerking, er på nettet og laster ned på GPS'n vi kjøpte i Kristiansand før vi stelte oss i fergekø.
Etter litt shopping her blir det videre til Hamburg. Vi har tenkt til å besøke prototypenmuseum. Kanskje stikker vi også innom Mini wonderland. Den modelljernbanen er absolutt vert et besøk. Jeg regner med at natten tilbringes i nærheten av Ruhr-gebit. Vi skal i alle fall avslutte morgendagen i Calais.

G'morgen fra litt lenger nord. .....og litt mellommat for far (cinnamon bun) er under fortærelse.
Det kan du si det. Nå fikk jeg vann i munnen
Hvorfor kan ikke Cinnabon være i Norge??
Spennende å se routingen hjem om 21 dager.
Det kan du si det. Nå fikk jeg vann i munnen
Hvorfor kan ikke Cinnabon være i Norge??
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.