God morgen fra Lommedalen.
Etter gårsdagens retur fra hytta, med lysende oljelampe for lavt oljetrykk, har jeg fått bestilt time hos en VW buss spesialist i Sylling til mandag. Mest sannsynlig er det en elektronikk feil, da turtelleren også har kuttet ut. Vi begynte å se på finn.no etter ny bil til å erstatte gamle trofast, som har vært i familien siden den var ny for 22 år siden. Det var også den siste VW minibuss med sidestilte seter som ble solgt i Norge. Etter som vi var av de første som fikk biltypen, i juli -91 så vi har hatt den lenger en noen andre i Norge, så litt trist å måtte gi den fra seg, men nå ser det ut til at den går en del år til.
I dag skal det fikses bremserør på foreldrenes 11,5 år gamle Elbil og så skal det ryddes etter ferien. Kona hadde kink i ryggen i går, så jeg håper hun er bedre i dag og kan bidra i oppryddingen. til kvelden skal vi se siste EM semifinale mellom Tyskland og Frankrike. Uten TV2 i kabelen var det vanskelig å få sett kampen. Både SVT1, SVT2 og svensk tv4 kuttet sendingene i går, da de ikke hadde lov å sende kampen utenfor Sverige. Men dansk TV4 fikk vi sett kampen på. Nå håper jeg de står oss bi i dag også. I går nøt vi kampen med vaniljeis og 0,75 liter markjordbær. I dag blir det tress-is med Blåbær.
Ha en framifrå dag alle sammen.