Hei og god bakfull morgen(dvs hatt bedre oppvåkninger). Uansett, hvordan kan du sette norsk foppals festdag i sammenheng med Brann?? Et dårlig lag med en nervøs trener(sett hvordan han spytter evt fråder på sidelinjen?). Men de er i OBOS. La de andre lagene i den dårlige tippeligaen kjempe sine poeng på denne "festdagen' - med da Bergenserne langt unna å faktisk tilhøre dette nivåetGod morgen fra Kongsberg. Her starter dagen med litt blodprøver på sykehuset. Skal straks dra av gårde dit. Heldigvis ligger det bare 4 km unna.
Ikke veldig mange planer for dagen i dag. Jeg skal bake meg en deilig marsipankake til morgendagen. *nam, nam*. Ellers er det jo fotballens festdag i dag og vi tar sikte på at Brann benytter sjansen til å varte opp med festfotball i den anledning når de møter Ulf/Sandnes i kveld.
God ettermiddag fra Oslo. Har fått sånn ca 5 SMSer i dag om "kan du jobbe i morgen" - tror jeg blir sprø. Er selvsagt forbundet med taximeter som løper løpsk det å jobbe på sånne dager men tja. Og jeg som har nok av planer i morra. Jeg visste dog de smsene ville komme.
Ha en fin dag uten å bli sprø av SMSer
Sent fra min SM-G990B via Tapatalk
Haha. Jeg er i motsatt situasjon. Jeg skal til Riksen i morgen kveld, men da som pasient. Godt at det er folk som kan/vil jobbe 17. mai og ta seg av oss som må innom sykehuset på 17. mai. Jeg har også fått uttallige SMS'er med beskjeden "Vi minner om innleggelse 17. mai klokken 20.00". Jeg skal gjennom en liten undersøkelse på onsdag og for å slippe å dra 05.10 på morningen så drar jeg inn kvelden før.
…og nå God Mandag fra Palermo!
Reisen videre gikk smidig og kjapt videre fra ZRH med SWISS sin A320NEO. De har en hyggelig business class og veldig praktisk når man skal syd i Europa. Personlig har jeg begynt å foretrekke SWISS fremfor Lufthansa. Mer varm og personlig service med SWISS, men LH har nok flere avganger. Likevel greit med gode alternativer!
Mornings fra L1. Lite folk her på en «squeezed-in-day», og er vel neppe folksomt på kontoret heller. Tid for min faste 16. mai løpetur til Skaugumåsen i kveld. Ha en fin dag
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.