Bra onsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
God morgen fra downtown Newark. Ventet to minutter på telefonen til SAS og fikk en dansk dame. Hun lo og kalte turen vårt et sirkus uten like. Dette må vi gjøre noe med og skviset oss rett inn på CPH flighten i kveld. Dette er SAS på sitt beste.

Barna lurer på hvorfor det er blod i taket, men jeg sier det er Gatorade.

39CAFDFA-722C-424F-92EF-D9C0D74EA323.jpeg

Ellers er det 27. juli idag, eller 7/27 som vi sier her borte. Eller 727-dagen, som vi spottere sier. :)
Klapp en 727 i dag!

Heh, den var ny! I hvert fall for meg. Men 27. juli er datoen for jetflyalderens introduksjon, første tur med Comet i 1949. Og annenflygeren der var norsk, Peter Bugge fra Kristiansund.

727-dagen får markeres med et knippe «what-if?» modeller.

Attachments

• 9EE9C245-FEE4-4C67-8D4D-1684AA25355B.jpg
    9EE9C245-FEE4-4C67-8D4D-1684AA25355B.jpg
    143.8 KB · Views: 177
God morgen fra downtown Newark. Ventet to minutter på telefonen til SAS og fikk en dansk dame. Hun lo og kalte turen vårt et sirkus uten like. Dette må vi gjøre noe med og skviset oss rett inn på CPH flighten i kveld. Dette er SAS på sitt beste.

Barna lurer på hvorfor det er blod i taket, men jeg sier det er Gatorade.

View attachment 51705

Bra det ordnet seg for dere og kanskje dere til og med fikk en dag i NYC. Fin tur med sas i dag. På t-bane nå siden Lyft øke fra 37 ril 57 dollar innen vi var gjennom immigration hvor vi ventet hele 45 sekunder i kø.

Bra det ordnet seg for dere og kanskje dere til og med fikk en dag i NYC. Fin tur med sas i dag. På t-bane nå siden Lyft øke fra 37 ril 57 dollar innen vi var gjennom immigration hvor vi ventet hele 45 sekunder i kø.

Det ble gode gamle og herlig old school snobbete Tavern On The Green. Ble en del ganske dyre Uber XL turer med herlige afrikanske sjåfører - litt sure helt de fikk oppleve mine upåklagelige Prince Akeem-etterligninger. De prater også stort sett fransk så man kan underholde dem med å føre en samtale hvor du kun sier matretter på fransk.

6F6C9088-18DE-428E-9D64-F5177D974203.jpg

Back