• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Bra mandag fra Ris

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordethjemme på Ris. Tidlig til toppen av byen for så å kunne dra litt tidligere til Ahus for å feire bursdags»barnet» der. Kommet litt påfyll med sne…men enn så lenge måkefritt. Ha en bra start på uken.

God morgen fra Lillestrøm. Her bærer det straks opp til OSL og årets første jobbreise. Faktisk første på over 8 uker, så nå føles det litt rart å bare skulle dra av gårde. Litt tustete også at det er A321 over pytten. Det er virkelig ikke min greie altså.

Men samtidig spennende med skikkelig tett program. Et som kunne vekket enhver konspirasjonsteoretiker da det starter i Washington, går via Wilmington og ender i Newport News. 😀

Bongo Gruppen skal ordne opp.

Ha en ekstra best mandag

God morgen fra Lysaker. I gang med kontoreringen og espressodrikkingen. Det skal podcastes litt om fly i kveld, men innen da er det barn som skal sendes på både fotball og hockeytrening. Men får da benytte meg av sjansen til egen trening mens de holder på. Ha en fin dag.

God morgen fra kontoret. Var julesteming på Knausen i dag og lurte som vanlig på "hvor ble det av denne helgen".. I dag er det full speed og litt booking i pausene. Lasagnen i går var en 9.5 og lagde heldigvis 3 kilo så da er dagens meny klar.

God Morgon från Göteborg,

IT-problem men det verkar som folket har en lösning på gång. Det får därför bli lite forum och uppföljning av försäkringsärenden som start på vecka. Ha en flott måndag!

God morgen fra Lillestrøm. Her bærer det straks opp til OSL og årets første jobbreise. Faktisk første på over 8 uker, så nå føles det litt rart å bare skulle dra av gårde. Litt tustete også at det er A321 over pytten. Det er virkelig ikke min greie altså.

God morgen fra Kongsberg. Grått og rundt 0 grader i dag. Blir litt bridgespilling og dialyse i ettermiddag. I morgen blir det min tur å fly A321LR, riktignok kun det korte hoppe fra OSL til CHP. På en slik tur føles den meget behagelig, og mange klasser over A320. Ellers blir det rene Bongoturen dette. Håper alt går etter planen.

God morgen! Kontordag + posisjonering til TRD i kveld for workshops i morgen. Fint at Bongo Gruppen er i USA og ordner opp, det tror jeg kan funke vel så bra som mere tradisjonelle forsøk på å få vår del av verden i vater.

God formiddag fra lunsjpausen på hjemmekontoret. Jobbreise litt senere i dag, OSL-CPH-HAJ med bolaget bak gardina. Men skal vel overleve to småturer. Ellers takket tv’en for seg etter 10 års tjeneste fredag kveld. Så greide å få tak i en ny på siste dag av januarsalget. Og rett før jul havarerte vaskemaskinen, så håper jeg er ferdig med den slags overraskelser for en stund nå… Ha en finfin start på uka🙂

God mandag fra Chile. Tilbake i Santiago etter en herlig langhelg i ørkenen. Straks en treningsøkt og så blir det å finne på noe hyggelig med opphavet. Skalldyr i kveld. Ha en bra dag.

• Like
Reactions: EB
Back