• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Bor du i nærheten av Oslo eller er i Oslo besøk

Re: Bor du i nærheten av Oslo eller er i oslo besøk ....

Kan anbefale SAS museet! Mye god historie, og trivelig personale! Ikke koster det noen ting å ta en titt heller!

SAS museet er fantastisk flyhistorie. Ikke bare SAS, men også forløperne. Mye nytt der også nå.
Åpent Tirsdager, og Søndager.

Planlegger til et nytt besøk i SAS-museet, kombinert med litt flyspotting - noe jeg så å si aldri bedriver - om noen uker.

Hvordan er utvalget i butikken på museet?

Re: Bor du i nærheten av Oslo eller er i Oslo besøk

SAS-museumet skulle gitt EB poeng til besøkende, da hadde nåkk flere folk kommet der.

Ta med venner og kjente, og book en guide på museene. Det mangedobler opplevelsen.

må få tatt meg en tur til disse... takk for tips!
jeg mistet muligheten for besøk på norsk luftfartsmuseum i bodø da jeg var i området sist sommer, og flysamlingen sikter vel etter å være et alternativ til denne?

inngang 60kr på flysamlingen, men jeg finner ingen pris for sas-museet? er det gratis?

Oppfordrer også alle som har mulighet til å kjøpe noe i butikkene. Men husk, hos Sas er det KUN kontanter

Skulle gjerne likt å ha en pris og innholdsoversikt av butikken på SAS-museet. Når de tar bare kontant er det greit å planlegge litt kontantuttak på forhånd hvis man skal innom. :)

Er enig med Baselutvann at disse museumene trenger oss. Jeg har mest erfaring fra SAS museumet - besøker dem ofte på søndager - bruker tårnet ofte med tilknyttning til vå egen plattform. På SAS museumet for kjøpt billig kaffe, gratis inngang, mye å se på av histori - ta med kamera - ta med familien - bare husk å skriv dere inn :)

Jeg burde ta med sønnen min på tur, for han er opptatt av fly (tidlig krøkes), og onkelen hans er pilot! Hver gang han ser fly, roper'n (onkel) "morti".

Back