Hei, er booket (håper jeg, men begynner å tvile) på SK385 fra TRD til OSL i morgen klokken 21:30. Prøvde å sjekke inn ca. 23:45, men fikk beskjeden "Passenger not found". Alle bekreftelser for alle bookinger jeg gjør havner på hjemme-PC'en i Oslo, så jeg har dem ikke her. Har prøvd med alle kortnummere, både bankkort og EB-kort, men får samme beskjeden. Husker at jeg hadde trøbbel under bestillingen, men endte til slutt opp med et skjermbilde som tilsa at bookingen var gjennomført. Noen som har opplevd noe lignende?
Bestilte ymse billetter i denne perioden, så jeg husker ikke helt detaljene, eller om den ble gjort på sasbraathens.no eller wideroe.no. Har ikke noen onlineoversikt over MasterCard'et, så jeg får ikke sjekket om jeg er blitt belastet for noe.
Det som gjør meg ekstra bekymret er at jeg ikke har fått noen SMS om at jeg kan sjekke inn, noe jeg fikk på utreisen for en uke siden. (bestillingene ble gjort som to separate reiser) Begynner å mistenke at hele bookingen er slettet, eller aldri registert. Pussig nok er allt unntat Full Flex utsolg på akkurat denne avgangen nå, mens det er ledige plasser i alle klasser på alle andre avganger. Får til og med en billett til 419 kroner en halvtime etter, så det er ingen krise, men litt skummelt.
Bestilte ymse billetter i denne perioden, så jeg husker ikke helt detaljene, eller om den ble gjort på sasbraathens.no eller wideroe.no. Har ikke noen onlineoversikt over MasterCard'et, så jeg får ikke sjekket om jeg er blitt belastet for noe.
Det som gjør meg ekstra bekymret er at jeg ikke har fått noen SMS om at jeg kan sjekke inn, noe jeg fikk på utreisen for en uke siden. (bestillingene ble gjort som to separate reiser) Begynner å mistenke at hele bookingen er slettet, eller aldri registert. Pussig nok er allt unntat Full Flex utsolg på akkurat denne avgangen nå, mens det er ledige plasser i alle klasser på alle andre avganger. Får til og med en billett til 419 kroner en halvtime etter, så det er ingen krise, men litt skummelt.