Booking forsvant fra checkmytrip

hellbilly

ScanFlyer Blue
Min booking ble plutselig ikke tilgjengelig på checkmytrip? Hva kan dette skyldes?
Reiser med KLM, og min booking kommer frem som vanlig på klm og airfrance sine hjemmesider.
Er det grunn til bekymring eller er det OK så lenge det dukker opp hos flyselskap? Regner med det, men spør for å være sikker ;)

Andre

Tror nok at alt skal være i orden siden du får opp på operatørens side ;)
Hvilken reiserute skal du fly?

Last edited:
Siste måneder har alle våre AF/KL bookinger ( 3-4 stk )også forsvunnet fra checkmytrip . Intet gærnt, vet ikke hvorfor..

Så slapp av, alt OK;)

Godt å høre :)

Reiseruten er TRD-ATL-AMS t\r

Kan vel gå inn å bestemme sete i morgen. 90 dg før avreise.
Hva anbefaler dere ? 40 D E G eller 41 D E G? Er litt bedre plass til å strekke ut bena på 41 G pga at raden foran er forskjøvet noen cm til venstre. Satt der i fjor på samme etappe. Men i følge seatguru er det litt bedre plass på rad 40 pga at raden foran har 4 seter.
Tips mottas med takk.
http://www.seatguru.com/airlines/KLM/KLM_Airbus_A330-200.php

Andre

Dessverre ingen erfaring med KL A332.. Vanligvis er vi ( to av oss ) så heldige å få nødutg etc..

Godt å høre :)

Reiseruten er TRD-ATL-AMS t\r

Kan vel gå inn å bestemme sete i morgen. 90 dg før avreise.

Spennende reiserute må man si. Litt omvei kanskje, men man får jo mer flytid for pengene på den måten. :)

Jeg har forsøkt å reservere sete på mine KLM-flyvninger i påska. Der fikk jeg lov å velge sete fra AMS til KUL, men jeg får fortsatt ikke velge sete tilbake fra SIN til AMS, til tross for at det er langt under 90 dager til. Så det ser ikke ut som om dette alltid er mulig å velge hos KLM.

Spennende reiserute må man si. Litt omvei kanskje, men man får jo mer flytid for pengene på den måten. :)

Jeg har forsøkt å reservere sete på mine KLM-flyvninger i påska. Der fikk jeg lov å velge sete fra AMS til KUL, men jeg får fortsatt ikke velge sete tilbake fra SIN til AMS, til tross for at det er langt under 90 dager til. Så det ser ikke ut som om dette alltid er mulig å velge hos KLM.

Eller en liten trykkleif. ^_^

Den ene flighten jeg hadde med KLM A332 var såpass tom at plass var ikke noe problem.

Back