Bonustur KRS-LYR-KRS med SAS

Meget flott og innholdsrik rapport!! Mange fine bilder, de må ha vert en fin dagstur? ;) Kunne tenkt meg en tur til Svalbard selv :)

Det var en fin, men slitsom dag ;)

Godt valg, lykke til =)

Takk for det! Jeg ser fram til å starte opp med kurset :)

Flott rapport!
Kanskje du satt ved siden av Cody Lundin fra Discovery?
20433_005.jpg

Takker! Hehe det lignet faktisk litt, men denne karen hadde rødt bustete hår og en del mindre bygd en Cody :p

Syns dette var veldig kult! :up: Frister veldig å ta en lignende tur når sjansen byr seg (dog ville jeg nok tilbragt et par dager der oppe).

Merkelig at det skal være slik, all den stund det er Norsk territorium.

All den tid Svalbardavtalen sikrer bl.a. russere nærmest ubegrenset tilgang til Svalbard er immigrasjonskontroll mot fastlandet nødvendig for å hindre at Svalbard blir en vidåpen port til Schengenområdet ;)

Takk for fin rapport med gode bilder og beskrivelser. Virker som en morsomt og slitsom dag på en gang - hadde nok selv lagt inn minst en overnatting for å få mer ut av turen ;)

Er enig med deg FlightDeck, min egentlige intensjon var å bli i en eller to netter. Angrer litt på det nå. Men har nå en god unnskyldning til å dra en gang til ;)

Det er virkelig gøy å se at folk faktisk syns dette stuntet var litt artig å lese om, og ikke bare bortkastet tid og poeng ^_^
Får nesten sette i gang med å finne ut hvor neste turbo-tur blir til :spin

Topp rapport". Tusen takk.... Hmmm UA 39/38 blir vel litt under 23 timer. Noen som vil konkurrere med Skyteam ? Men hun vinner, lengre tur."

Flott rapport! Takk for den. Du ba ikke den barfotede å ta på seg skoene da? Tror nesten jeg hadde gjort det.

w

Bra rapport, Hr Propell!

Barfotmannen var jo rimelig spesielle, da. Gikk han barbeint også, eller tok han bare av seg skoene? (Komplett barbeint kan jo være festlig hvis flyet drar av banen og man må evakuere el.l. På linje med de som tar på seg pysj før avgang)

Slike turer som det der liker man.
Bra TR :)

Dette kan bli en ny konkurranse lengste tur/retur på 24 timer. New York anyone? hehe

Min rekord er 26 timer i Seattle (fra landing til take off) :P
Spenstig tur det der Cecilie :)

Min neste tur (privat, ikke jobb) blir ikke helt ulik den turen din ;)
Bare motsatt retning :8:

Da skal man få til en aldri så liten TR også ;)

Bra rapport, Hr Propell!

Barfotmannen var jo rimelig spesielle, da. Gikk han barbeint også, eller tok han bare av seg skoene? (Komplett barbeint kan jo være festlig hvis flyet drar av banen og man må evakuere el.l. På linje med de som tar på seg pysj før avgang)

Hehe, det var tydeligvis den barfotede mannen folk hang seg opp i. Og med god grunn! Han kom inn i flyet som en av de siste, og jeg er 99% sikker på at han ikke eide noen par sko i det hele tatt. Ikke hadde han dem i en pose med seg, så kunne ikke be han å ta dem på :drunk:

Det slo meg også, rett før t/o, at ved en evakuering ville han kanskje få litt problemer. Men flyvertinnene stusset på han, det så jeg da de skulle informere om hvordan åpne nødutgangen ^_^

Kan sikkert være gæren nok til en gang å ta en turbotur ala Cecilie´s tur til SEA en gang i fremtiden. Noen reise med mål om å sitte på First, noen for å fly med div flytyper, noen for å ha vært på spesielle flyplasser og andre reiser for å se hvor langt man kommer tur-retur på 24 timer :up: Hvem er med?

Kan sikkert være gæren nok til en gang å ta en turbotur ala Cecilie´s tur til SEA en gang i fremtiden. Noen reise med mål om å sitte på First, noen for å fly med div flytyper, noen for å ha vært på spesielle flyplasser og andre reiser for å se hvor langt man kommer tur-retur på 24 timer :up: Hvem er med?

Jeg er med!

Back