Muligheten for å tjene opp bonuspoeng er fortsatt den viktigste faktoren ved valg av flyselskap.
http://www.dn.no/forsiden/naringsliv/article2464155.ece
http://www.dn.no/forsiden/naringsliv/article2464155.ece
Hva koster bonusprogrammet å administrere? Er det ikke bedre å gi kundene billigere billett, heller? Enn å måtte bruke diffuse bonusordninger, for å låse kundene til sitt selskap.
Lojalitetsprogrammer er en stor direkte pengemaskin for de store flyselskapene gjennom partnerskap med kredittkortselskaper, hoteller og andre partnere.
Spesielt for folk som ikke betaler billetten selv er det vel viktig. Har man statuskort er det nok ogsaa lett aa fly med selskaper innen samme allianse.
Det er egentlig å sette det på hodet. Hvis du reiser mye, blir det viktigere med mer komfort, og man ser egentlig ikke verdien av dette før man har vært i den situasjonen selv. Jeg bodde omtrent på veien i halvannet år, og de fordelene man kunne tuske til seg ble veldig betydningsfulle etterhvert som reisinga begynte å ta på. Og for de som er skikkelig frequent travellers er det dette som er verdien med bonuskort og status.
Å være mye på veien høres ut som et luksusliv og masse moro, men etterhvert blir det bare slitsomt. Og da fortjener man de fordelene man kan få.
Å være mye på veien høres ut som et luksusliv og masse moro, men etterhvert blir det bare slitsomt. Og da fortjener man de fordelene man kan få.
Disse fordelene?
Er ikke dette noe man har uansett om man er såpass mye "på veien"?
Bonuspoeng er kun noe du nyter godt av så lenge arbeidsgiver betaler dine flyreiser i ditt navn. End of discussion.
Bonuspoeng er kun noe du nyter godt av så lenge arbeidsgiver betaler dine flyreiser i ditt navn. End of discussion.
Bonuspoeng er kun noe du nyter godt av så lenge arbeidsgiver betaler dine flyreiser i ditt navn. End of discussion.
Bonuspoeng er kun noe du nyter godt av så lenge arbeidsgiver betaler dine flyreiser i ditt navn. End of discussion.
Fordelen med bonus ligger hos flyselskapene.
Kundene får ikke somlet seg til å ta ut sine bonusreiser.
Så kan flyselskapet pynte på sitt resultat som SAS gjorde for kort tid siden ved å nedskrive gjeld til bonuskundene ved å legge til grunn at et visst anntall bonuspoeng aldri blir avkrevd.
:stir
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.