• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Bonjour fra Provence

Someone

Moderator
Medlem
God morgen her fra Provence. På agendaen står å innvie bassenget her. Og må vel en tur på butikken også. Ha en fin dag

God morgen fra Ris. Solen skinner og planen er å fylle på med minst 12000 skritt. Siden det er fridag i morgen så er det mere følelse av lørdag enn søndag. Digg. Ha en bra en du også.

God morgen fra Groruddalen, her er det sol og blå himmel, men sommervarmen uteblir i disse dagen. Nei ser på en BONANZA episode - sånn skal søndagsmorgen være.

Jan

God morgen fra Lillestrøm hvor sola skinner nå. Først morgenkaffe også ut en tur i finværet. I kveld er det ut på middag med de gamle. Ha en fin søndag alle sammen! :)

Mornings fra Tunhovd!
Det durer i Jøtulen, kaffen er beksvart og Gjende-kjeksen dyppes tradisjonen tro. Om ikke lenge lukter det egg og bacon her.
Gråværet ute taler mer for vedhogst enn skitur, men ingen vet hvor haren hopper.
Vedfyrt helgeslutt ønskes:)

God morgen fra Snillfjord. :)

Vekslende vær på denne kanten, med både regn, opphold og solgløtt. Nåvel, søndag betyr en rolig dag. Her skal man allikevel få i havn noen huslige plikter før man utpå dagen plotter kurs for sentrum og moderen en tur.

Etter noen hektiske uker med mye jobb byr de kommende på litt roligere tilstander( kan man håpe ). Alle de 3 kommende ukene byr på 2 arbeidsdager hver, så satser mye på den planen nå.

En fortreffelig en ønskes. :)

God morgen fra Lillestrøm. Her er det Mountain Men marathon mens storsmurfen fortsatt sover. Hadde en ambisjon om å vaske vinduer men... meh...

I kveld har jeg æren av å treffe en av forumets mest distingverte medlemmer til en pils. Så det gleder man seg til.

Ha en like fin dag

God morgen fra Ris. Solen skinner og planen er å fylle på med minst 12000 skritt. Siden det er fridag i morgen så er det mere følelse av lørdag enn søndag. Digg. Ha en bra en du også.

Ble 17000 skritt fra Ljabru til Nationaltheatret - i sola. Nå kommer skyene... 1-0 til meg over værgudene.

God morgen her fra Provence. På agendaen står å innvie bassenget her.
Lykke til. Har hørt at bassenget som de har i Provence er bra.

God søndag fra feil Portland. Etter solskinn igår kom tåken inn på kvelden og man kunne forstå at Stephen King var herifra da tåken kom sigende. Idag er det meldt regn igjen for turen sørover til en enda mindre by med et navn jeg ikke klarer uttale. Skjønner jeg har reist hit for tidlig, de meste av severdigheter åpner ikke før om en måned.... dårlig research.

Og Hurtigruten dukket plutselig opp... mend USAianere de skal frakte ned til New York.
attachment.php

"Holy Donut" som ble anbefalt av guiden kunne slå folk i bakken av bare en munnfull. Deig med poet i og baconbiter i den tykke glassuren? Prøvde meg så på det anbefalte stedet med det velklingende navnet "Three Dollar Deweys" hvor en enkel sandwich tok helt av. Kan altså melde at jeg fortsatt ikke har klart finne fornuftig mat på denne turen. Skjønner at jeg har alle odds mot meg om jeg prøver få det til idag.

Har sikret meg oppgradering for til 4H for returen og krysser fingrene for at det ikke blir den grimme elling også på returen. Må også prøve finne om det er loungen til LH som fortsatt gjelder i Boston.

Ha en god en alle som holder seg unna byer med navn de ikke klare uttale og mat de ikke klarer spise.

Attachments

• fram.jpg
    fram.jpg
    86.6 KB · Views: 589
Dagen frå Trondheim. Har vore på Legoutstilling her. Det er ganske mykje drøye greier der! Ein ting å bruke timane sine å å det, gitt. Rimeleg fascinerande å sjå på great ball challenge - maskinene i alle fall!

Takk, men har valgt å være en dag mer enn vanlig denne gangen. Trodde jeg skulle klare komme meg opp til andre destinasjoner som det visst er for tidlig for å dra til. Ting åpner ikke skikkelig her før i juni.

Last edited:
Hei og hopp fra vestsørøst, hvor det er plenty med skikkelig mat å finne. ;) Frokost er inntatt, dagens andre kaffekopp er under vurdering og arbeidsdagen er i gang.

Hurtigtuta til Portland? Da er det jaggu på tide vi installerer ER-tanker på E2'en og flyr feederflights over dit.

Back