• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Bokingklasse I

Glean EBG

ScanFlyer Gold
Hvilke klasse er I (bonustur EB)LH og UA
Har bestilt first tur til USA med poeng men ble trekt bare 110.000 poeng som tilsvarer business pris.
Det sto I/confirmd
 
Supert ringte EB nå han dusten sa det er den høyeste klassen som finnes.
Det er jo håpløst å få bestilt noen ting der
 
Jeg leste noe om dette på SAS-forumet på Flyertalk. Der var det noen som slet med akkurat det samme. De klarte omsider å få bestilt etter å ha instruert EB-agenten til å bruke Star Alliance sitt bookingsystem, ikke EuroBonus'.

Her er den mest informative posten, så jeg foreslår at du ringer opp igjen og ber de gjøre som du sier ;)

http://www.flyertalk.com/forum/19155939-post12.html

Det er for øvrig helt latterlig at SAS ikke klarer å ha kvalifisert personell på telefon, all den tid det er umulig for oss å booke Star Alliance-reiser via nett.
 
Dessverre er det ikke ukjent at det kan være vanskelig å booke partnerturer hos Eurobonus. Her må man gjerne prøve mange ganger og være påståelig og insistere. Det hjelper om man kjenner ruting, tilgjengelighet og bookinger klasser selv.

Har bla blitt tilbudt Eco Extra hos Star partnere som vitterlig ikke har dette..
 
Back
Top