Send meg adressen din igjen Andreas på PM så skal du få special service og tilsendt en egen kopi via posten. Jeg har noen ekstra på lur.Originally posted by LN-MOW
En liten pdf-kopi hadde ikke vaert aa forakte for oss her ute i Bushen ...
Originally posted by CK
du har vel ikke tilfeldigvis scannet det også??
Originally posted by OJB
Send meg adressen din igjen Andreas på PM så skal du få special service og tilsendt en egen kopi via posten. Jeg har noen ekstra på lur.Originally posted by LN-MOW
Jeg drar til EWR fredag og tar med en kopi jeg sender fra et postkontor i NY eller DC.
Så,så CK , men du skal isteden få ditt eget Budstikka vedlegg tilsendt via post.Originally posted by CK
som innfødt Oslo-borger nekter jeg å abonnere på Budstikka! basta!
Ja , og karen helt til venstre i bilde er en tidligere klassekamerat av meg fra gymnaset.Originally posted by LN-MOW
Originally posted by OJB
Jeg drar til EWR fredag og tar med en kopi jeg sender fra et postkontor i NY eller DC.
Takker og bukker! Blekka er akkurat i hus og kveldskosen er reddet!! Merket meg noen kjente fjes inni der ...![]()
Originally posted by OJB
Ja , og karen helt til venstre i bilde er en tidligere klassekamerat av meg fra gymnaset.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.