Boeing vs. Airbus?

• Thread starter Thread starter 77W
  • Start date Start date
Ja, det har jo aldri vært diskutert før, så det hadde vært kjempespennende, LOL.

Det hadde vært spennede å ha en konkret statistikk på hvilken produsent flertallet her inne foretrekker.

Siden du velger å uttrykke deg på den måten, så regner jeg med at du også har en tråd du kan linke til som innholder en slik poll?

Dette har vel vært diskutert flere ganger før også?

Noen liker Airbus, andre liker Boeing, slik er det bare ;)

Dette er vel en diskusjon man på forhånd vet hadde blitt særdeles usakelig og følelsesladet, så det er nok like greit å la det være ;)

Jeg flyr rett og slett det selskapet som passer meg, pris- tids- og evt. bonuspoengmessig, og da med de flytypene som de måtte finne det for godt å operere flighten med. Kan ikke skryte av å merke noen forskjell uansett. Det eneste argumentet for en spesifikk flytype jeg kan komme på, er at toseterne på Airbus sine widebodies er praktiske om man reiser to sammen, men har selv vært med og vært to på en treseter på en 747, og det er nesten enda bedre.

Jeg har en, særdeles tynn, teori...

De som er SAS fan's er Boeing fan og de som er Norwegian fan's er Airbus fan! :-D

Her finnes det ingen fasit. A eller B kan vel være like bra. Det kommer vel an på hva slags behov man har, hva man har erfaring med fra før, pris, tilgjengelighet, osv. osv. osv., og til slutt kanskje en liten dose følelser!
En slik diskusjon kan selvfølgelig aldri få noen konklusjon ;)

Back