Tally-Ho; Airbus' sidestick der PM ikke ser hva PF gjør av kontollinputs vertikalt og horisontalt spesielt i krevende forhold, hvordan oppleves det? Det satt en franskmann for noen år siden og presset..
Har selv flydd SAS A321 TOS-OSL for noen år tilbake
Hadde ikke vært meg imot å flydd Airbus på Norsk Innenriks, mye mer behagelig enn Boeing![]()
Hva mener du er mye mer behagelig?
Dette er vel smak og behag.
Dette er vel smak og behag.
Bedre komfort, mye mer stille, vinduene er høyere, rett og slett ett mye mer behagelig fly en Boeing 737![]()
Bedre komfort, mye mer stille, vinduene er høyere, rett og slett ett mye mer behagelig fly en Boeing 737![]()
Jeg reiser mye med både A320-serien og 737-serien, og jeg synes uten tvil at A32x er veldig mye mer komfortabel en 737. Bråker mindre, mer luftig kabin, og rett og slett bedre plass.
Selskapets beslutning om interiør har nok mer innvirkning på komfort enn fabrikantens løsninger ... Du vil ha to helt forskjellige opplevelser om du flyr i LN-TUA eller HB-IIQ - som begge i utgangspunktet er 737-700'er ..![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.