Boeing 747-8 - statustråd

Re: Første 747-8

Må si at jeg synes at fraktversjonen var "stygg", eller mindre pen om man heller vil si det...

Når B748i kommer så blir det verdens lengste fly (for pax), enn så lenge ihvertfall...

Derfor burde du heller dratt på julebord enn det derre andre greiene du skal på ;)

To uker frem i tid, sånn ca. på fredag rundt 12 lokal tid? Høres ut som en helt grei plan! :)

Er der en ny Boeing B747 housebemaling ????
747èren bagved har ny bemaling, synes jeg
Hilsen
Ole

To uker frem i tid, sånn ca. på fredag rundt 12 lokal tid? Høres ut som en helt grei plan! :)
Etter det jeg vet sikter de på 22.januar, om været tillater det. First flight på Boeing sine maskiner har de siste gangene skjedd like etter kl ti på formiddagen.

Det hadde jo vært bulls eye, da! Måter alle gode krefter stå oss bi. Det hadde vært julebordet sitt, det.

Jeg kommer garantert til å bli sittende fast på en nedsnødd Heathrow den helgen..

Takk for tipset - spredte det videre til et naboforum, MOW.

Har bølgeformen bak på nacelle noe for seg annet enn at det ser tøft ut?

Bølgeformen er visstnok svaert dstoeydempende....du finner den paa 787 ogsaa...og den er stille, svaert stille...har sett 787 #1 in flight et par ganger lavt oever oeya....og den er merkbart stillere enn UPS' 767 og MD 11 som foelger samme innflygning til BFI....det er jo de smame motoerene ogsaa, dog med en mindre vifte diameter paa 747-8

Back