Re: Boeing 747-8 - statustråd
Og med 747 som "fundament" ^_^
Espen
Ser ut til at de tegner en dronnings hodeplagg i luften.
Og med 747 som "fundament" ^_^
Espen
Ser ut til at de tegner en dronnings hodeplagg i luften.
En liten tanke på slutten av 747 utvikling og produksjon, tiden som gikk fra «Go Ahead» i 1965 til første leveranse til Pan Am i 1970 er mindre enn forssinkelsene med 777-8/9.
Bare spottere lærer ikke legge på musikk.Og pilotene viser klasse. Etter en lowpass og landing, takser den rolig forbi CVG Airplane Viewing Area før den snur og går til parkeringen. Disse har skjønt det!
Mulig det står andre steder i tråden, men jeg prøver: Gikk Boeing i pluss på 8 serien?
Siste leverte 747-8 er på vei tilbake til PAE etter å ha stått på bakken i CVG siden leveringsflighten.
https://fr24.com/GTI88/2f34ea6f
Ser ut som det bare var for å plukke opp en last![]()
Korean Air will sell five of its planes to U.S. aerospace firm Sierra Nevada Corporation, the airline said in an exchange filing on Wednesday.
Sierra Nevada recently won a $13 billion U.S. Air Force contract to develop a successor to the E-4B Nightwatch, known as the Doomsday plane due to its ability to survive a nuclear war and act as a command and control centre during emergencies.
Samtidig tyder det på at 747 i passasjertrafikk er på vei ut hos Korean.
Uff da… Mulighet for bonusbilletter på Korean sine 747-8i var det eneste lille lyspunktet med SK’s overgang til SkyTeam.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.