LTH ScanFlyer Gold Medlem 26 Dec 2013 #1 Boeing 737 NG. Ny type strobes lys på vingene Hei. Jeg har observert at nye 737-800 fra DY (eks. LN-NGO) har en ny type lys som blinker på vingene. Blitzen er borte. Nå lyser det hvitt i ca. 1 sekund. Det ligner på lysene på Dreamlinern. Noen som vet mer om dette?
Boeing 737 NG. Ny type strobes lys på vingene Hei. Jeg har observert at nye 737-800 fra DY (eks. LN-NGO) har en ny type lys som blinker på vingene. Blitzen er borte. Nå lyser det hvitt i ca. 1 sekund. Det ligner på lysene på Dreamlinern. Noen som vet mer om dette?
Airbus 330 ScanFlyer Dusty Medlem 26 Dec 2013 #2 Re: Boeing 737 NG. Ny type strobes lys på vingene... Ikke mere en at jeg kan bekrefte at de 4 maskinene DY fikk rett før jul, har denne nye hvite stroben ala Dreamlineren har.
Re: Boeing 737 NG. Ny type strobes lys på vingene... Ikke mere en at jeg kan bekrefte at de 4 maskinene DY fikk rett før jul, har denne nye hvite stroben ala Dreamlineren har.
Stone ScanFlyer Gold Medlem 26 Dec 2013 #3 Re: Boeing 737 NG. Ny type strobes lys på vingene... Såvidt jeg har forstått er strobelysene erstattet med LED's.
Re: Boeing 737 NG. Ny type strobes lys på vingene... Såvidt jeg har forstått er strobelysene erstattet med LED's.
T Trevln ScanFlyer Silver 26 Dec 2013 #4 Re: Boeing 737 NG. Ny type strobes lys på vingene... Det er riktig, fargede LED-lys (nav lys) og LED strobe i de nye flyene fra nå av.
Re: Boeing 737 NG. Ny type strobes lys på vingene... Det er riktig, fargede LED-lys (nav lys) og LED strobe i de nye flyene fra nå av.
Vede ScanFlyer Dusty Medlem 28 Dec 2013 #5 Re: Boeing 737 NG. Ny type strobes lys på vingene... Hvorfor ikke anti collision skiftet ut i samme slengen?
Re: Boeing 737 NG. Ny type strobes lys på vingene... Hvorfor ikke anti collision skiftet ut i samme slengen?