Bodø Airshow 2012

Re: Bodø Airshow 2012

Kl 1900 blir litt tidlig for meg (er optatt på annet hold i Bodø) men kunne vært klar kl 2100. Eventuelt noe lørdag kveld, er vel ikke alle som er kommet til Bodø så tidlig som fredag, men vet ikke.

Når er dere oppe i Bodø forresten?
Hvor skal dere bo?

Vi lander 14:30 m/DY og skal bo på Radisson. Vi kan godt se hva vi får til lørdag også... men kanskje da ta det litt mer på sparket.... ?!?

Er med jeg fredag og lørdag (om det er noe da), bor nok på Bodø Vandrerhjem.

Vi lander 14:30 m/DY og skal bo på Radisson. Vi kan godt se hva vi får til lørdag også... men kanskje da ta det litt mer på sparket.... ?!?

Flere som bor på Radisson ja. Da er det vel ikke værre enn å møtes i baren på toppen for litt :drink

Første sas-avgang oppover på torsdag alt jeg, skal innlosjere meg på thon, så jeg er tidlig ute :-)

Hm trodde vandrerhjemmet var safe bet, var ledig senest for et par dager siden, men nå er det plutselig fullt og ingen hotellrom ledig heller. Noen ide hva man kan gjøre? Overnatte i terminalen på Bodø lufthavn? Park med telt? Campinghytte? Krise.

Hm trodde vandrerhjemmet var safe bet, var ledig senest for et par dager siden, men nå er det plutselig fullt og ingen hotellrom ledig heller. Noen ide hva man kan gjøre? Overnatte i terminalen på Bodø lufthavn? Park med telt? Campinghytte? Krise.

Sjekk facebook der er det egen side for de som vil leie/leie ut i Bodø neste helg.

Bodøsjøen Camping ligger nærmest Bodø sentrum.
edit: Ingen kjennskap til Bodø bare rask googling.

Har fått ordnet fredag-lørdag og søndag-mandag, er bare den natta i midten som er problematisk.

Vel, nå har ting endret seg for meg. Har blitt sykemeldt, så plutselig er jeg blitt ledig på fredag. Er det noen som har behov for selskap, er det bare å PM meg.

En ting jeg lurer på, er det noen lister med absolutt alle flyene som kommer, da tenker jeg på en annen en den uoppdaterte listen som bodoairshow.no har?

Da har "reiseledern" bestilt bord til 8 personer på Bryggerikaia kl. 19:00 fredagen. Har notert meg at Orhel, Hypern, Jameson82 og Henshaw blir med + oss to søstrene sisters - det betyr 2 ledige plasser... Evt. så reduserer eller øker jeg bestillingen ved behov.

Har fått PM av Hypern og Stabæk fan - gjør gjerne det dere andre også :-)

En ting jeg lurer på, er det noen lister med absolutt alle flyene som kommer, da tenker jeg på en annen en den uoppdaterte listen som bodoairshow.no har?
Hva er det du savner i oversikten som Bodø Airshow har gitt ut? Småfly osv? Det går jeg utifra at de ikke har noen oversikt over.

Hva er det du savner i oversikten som Bodø Airshow har gitt ut? Småfly osv? Det går jeg utifra at de ikke har noen oversikt over.

Ikke flyklubbflyene de står der alt rep. Av flyklubben, men de mangler for eksempel KC-135, C-17 og Russian Warbirds of Norway osv.....

Last edited:
Back