Bodø Airshow 2012

Re: Bodø Airshow 2012

Frecce Tricolori hadde noen runder isted :)

Her er et par kjappe bilder:

Attachments

• 01.jpg
    01.jpg
    18.4 KB · Views: 464
  • 02.jpg
    02.jpg
    17.1 KB · Views: 458
  • 03.jpg
    03.jpg
    18.5 KB · Views: 458
  • 04.jpg
    04.jpg
    17.9 KB · Views: 451

Frecce Tricolori annkom med stil! Flotte bilder.
Sola kommer,det er meldt flott vær på Lørdag med opp til 17-18 grader faktisk!

Ser Boeing er en stor sponsor på showet. Har de en fin stand eller noe spennende i Bodø?

Satser på en Dreamliner og en 747-8i ... ;)

Nei, sannelig om jeg vet - men det ser ut som de deler stand med Kongsberggruppen, så det er nok noe forsvarsrelatert ihvertfall.

Da er Skatval Airshow/flybyshow 2012 åpnet :D
Da er både Tiger Moth og Piper Cub fra Nedre Romeriket flyklubb er på vei nordover, sammen med et annet fly jeg mener hadde to haleror???

Last edited:

Sitter på DY342 som er full og det ser ut som det er en hel del spottere og entusiaster!! Gledelig:)

Satt også på den. Var smekkfullt ja, ikke et ledig sete. Nettet der var helt ubruklig så synes det var utrolig du fikk postet...

Last edited:

Hei her kommer en liten rapport. Kom opp med nattoget Ble mødt av Erik fra forumet her. Etterhvert traff vi og Petru26 og dro opp til Widerøehangaren. Fikk oppleve masse flott flygning med båd F18 fra Sveits og Finland, Frecce Tricolori og Patrouille Suisse. Kan bare si en ting, dere har masse å glede dere til her oppe

Ja, det var en flott dag! Følg med i papirutgaven av Avisa Nordland i morgen, vi ble alle tre intervjua. Var for øvrig en fin dag, så håper at været holder seg til i morgen. :) Patrouille Suisse gleder jeg meg virkelig til!

Starship2: var du på Langstranda du også?

Her kommer et par bilder. Tilgi meg kvaliteten, er ikke noe proff... Har dessverre ikke gjerdefilter heller...

DSC_0176_edi.jpg

DSC_0313_edi.jpg

Last edited:
Ja det blir knall! Kjøpte et minnekort til jeg sånn i tilfelle. Så nå har jeg 56 gb tilgjngelig. Burde holde nå..

Hvis det er noen som trenger ekstra batteri og trådløs utløser til D300/S så har jeg visst det i fotosekken min.. Glemte visst det når jeg solgte greiene jeg.. Har ikke bruk for det sjøl lenger så..

Siden jeg ikke vet hvordan folk ser ut, så får eg eventuelt tidlige ankomne til Bryggerikaia huke tak i meg. Sitter på en betongblokk like på utsiden og er kledd i blå genser :)

Back