Bodø Airshow 2012

Re: Bodø Airshow 2012

Da var i alle fall hotel reservert, så gjenstår det å se om det blir tid til å dra. Hadde nå bare Widerøe hatt en ettermiddagsavgang søndag BOO-EVE, så hadde alt vært så mye enklere ;)

fy å jeg gruer meg til dette showet... tror jeg kanselerer hotellet og flybilettene..

*YEA RITE!!!*

Detta blir dødsrått :D

Klart det blir dødsrått, både britisk eurofighter, nato globemaster og finsk/sveitsisk hornet er kjempegrunn for å få me seg dette showet

Ja, Bodø ligger an til å bli veldig bra. Jeg syns fortsatt at de mangler det lille ekstra, rosinen i pølsa om du vil. Men det er svært mye jeg ser frem til å få med meg. Forhåpentligvis får flyene som vanligvis bruker flares i showene sine lov til å gjøre det i Bodø også.

Ja, Bodø ligger an til å bli veldig bra. Jeg syns fortsatt at de mangler det lille ekstra, rosinen i pølsa om du vil. Men det er svært mye jeg ser frem til å få med meg. Forhåpentligvis får flyene som vanligvis bruker flares i showene sine lov til å gjøre det i Bodø også.

Er ikke det vanlig å bruke flares på show i Norge, sist gang jeg var i Norge (Rygge09) ble det ihvertfall brukt flares.

Må si jeg er litt misunnelig på Sola som fik Migen, men totalt sett mener jeg at Bodø blir et bedre show. Både fordi de har flere fastjets og fordi Sola kun har lørdagen med de store høydepunktene sine.

Er ikke det vanlig å bruke flares på show i Norge, sist gang jeg var i Norge (Rygge09) ble det ihvertfall brukt flares.

Julestjerna brukte flares i desember og den norske F16 showpiloten brukte det også når han trente på showet han skal holde :) Så flares kommer helt sikkert..

For meg er Viggen rosinen i pølsa :colgate:

Eskil bruker vel bare flares én gang i løpet av displayet, og det er vel også ganske høyt? Satser på at belgierne er like generøse med flares som de har vært tidligere :)

Dette blir bra greier :)

(Ang. flares eller ikke, så brukte de det iallefall under havnedagenen i Bodø, for noen uker siden)

For de i Bodø-traktene er det nå plassert en Starfighter ved hovedinngangen tl City Nord.

starfightertopp.jpg

Dette er vel ikke den samme som de driver og restaurerer/kjører motor på?

Da blir det helg i Bodø som 40 års gave til min søster - hun vet det blir helgetur, men aner ikke hvor og ikke minst hva! Ser at det bokstavelig talt er "fløyet" avgårde billetter på ettermiddagsavgangene fredagen, så får vel be om litt fri for å ta et formiddagsfly. Vi må jo ha tid til å nyte et glass eller to fredag, vi er helt sikkert med og sosialiserer med andre her inne... :-)

Men - er det noen som vet hvor lenge det er "action" på søndag? det fremgår litt lite klokkeslett av programmet på hjemmesidene pr. dd. Får man med seg det meste om man tar en av 17:30 maskinene til Oslo søndag eller bør man vente til 19:05/19:20?

Billetter til begge dagene - er det noen som kan antyde ca. priser? Bør man "følge med" når de blir lagt ut og kjøpe tidlig - eller er det nærmest ubegrenset?

I værste fall må dere nyte søndagens show fra terminalen. For hvis vekterstreiken fortsetter så risikerer dere at sikkerhetskontrollen stenger 1130. Det vil si at dere må være innenfor før den tid. Noen dager stenger den så tidlig andre dager har den oppe hele dagen.

Grrr... det kan vel ikke gå så langt at de streiker om 10 dager? I så fall får vi vurere ombooking og returnere til Oslo mandagen.

Noen snakket om å sosialisere litt i Bodø - kjenner dere alle hverandre fra før og har hverandres mob. nr. ? Er det evt. mulighet til å "hive" seg med...?

Grrr... det kan vel ikke gå så langt at de streiker om 10 dager? I så fall får vi vurere ombooking og returnere til Oslo mandagen.

Noen snakket om å sosialisere litt i Bodø - kjenner dere alle hverandre fra før og har hverandres mob. nr. ? Er det evt. mulighet til å "hive" seg med...?

Jeg og er gjerne med på sosialisering. Kommer på fredag morgen (med tog) og reiser mandag kveld. Men er optatt med å gå turmarsj fredag 18 til 20 eller der omkring. Utenom det ingen planer annet enn flystevnet.

jeg er også med på sosalisering. Reiser alene og er i Bodø fra fredag morgen til mandag efta. Noen som er kjent i byen og kan reservere bord til litt felles mat og godt drikke?

Er med på sosialisering ja, skal gjøre en eller annen jobb under flyshowet men tror ikke det holder på til langt på natt. Til tross for å ha tilbragt 7 mnd i Bodø så er jeg lite kjent i byen, satser på at andre er mer kjent enn meg.

Dere får ihvertfall komme på Widerøe-standen og hilse på Farmer og undertegnede. Heller ikke umulig at vi kan delta på noe sosialt, hvis programmet tillater det. Vi stiller med bobil og matchende grønne grilldresser. :up:

Back