• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

BLL Møde

sk931

ScanFlyer Rusty
BLL Møde

I længere tid var der en rubrik om et sommer møde i BLL den 29 eller 30 juli
Den er nu væk....Hvorfor ????
Er dette møde nu opgivet ??

Hilsen
Ole

Replying to Topic 'BLL Møde'

Kan noen bekrefte eller avkrefte dette?
Jeg har somlet med å bestille evt billetter, men vet det er mulig.

Trodde Topic´en ble fjernet som "sticky" forrige uke i alt oppstusset rundt forumet, men jeg får den ikke frem ved søk heller... :(

Angående BLL mødet

Nogen der har hørt eller set noget til Jens?? Jeg vil også gerne snart vide om mødet er aflyst.

Etter hva jeg hoerer ba Jens om aa bli slettet .. derfor er alle hans threadstarters borte, men hvis noen har info, saa post det her. Gjoer denne traaden sticky inntil videre ...

Jens - du er velkommen til aa kontakte meg direkte hvis du vil formidle info. Selv om det er uoverenstemmelser paa forumet er det ingen grunn til aa oedelegge en god fest! ;)

Det er synd og skam, hvis han er væk fra forumet. Ham kan vi sgu ikke undvære herinde.

Tja ... hvis ingen har noe mer aa komme med, vil jeg 'unsticke' traaden ...

Back