Blir det noe MD-80 farvell-tur?

Glenn

ScanFlyer Gold
Hvor mange er interessert i en rundflyvning med MD-80?
Om vi er mange nok kan vi jo chartre en egen MD for oss gale her på Flyprat, vet ikke prisen pr pers, men det avhenger jo litt av at vi er mange nok.
Kanskje det lar seg gjøre å få til en skikkelig omvisning på en MD80 i tillegg, eller er det i det hele tatt mulig?

Begynner jo å bli på tide å planlegge noe slikt snart før siste MD er historie i SAS.

Last edited:
Re: Utfasing av MD80 fra SAS

Hvor mange er interessert er med på en rundflyvning med MD-80?
Om vi er mange nok kan vi jo chartre en egen MD for oss gale her på Flyprat, vet ikke prisen pr pers, men det avhenger jo litt av at vi er mange nok.
Kanskje det lar seg gjøre å få til en skikkelig omvisning på en MD80 i tillegg, eller er det i det hele tatt mulig?

Begynner jo å bli på tide å planlegge noe slikt snart før siste MD er historie i SAS.

Om noen vet rette vedkommende å kontakte i SAS for å planlegge dette, så send meg en PM. :)

Bare heng med her inne, og putt penger på sparegrisen. Det skjer ting til høsten. Mer info følger når ting er 100% spikret fra de som trekker i trådene ;)

Re: Utfasing av MD80 fra SAS

Jeg er med hvis vi får dagens Business Class på en slik rundtur. 3E i SAS Plus er uaktuelt ;)

For et godt forslag for oss spottere.

Jeg melder med dette også min store interesse.

Når noen vet noe mere om dette - så legg dette også ut på FB gruppa også - så kan DELE degtte med våre egne FB grupper og profiler.

Jan

Det vil komme info de neste dagene, men dere kan starye med å holde av 20-21 sept.

Thomas

Herrlig herrlig, nok en flyidiot melder sin interesse, men da må jeg sitte langt bak og helst rett ved siden av motorene.

Gammelt nytt for oss som var på FlyPrat-samlingen i Oslo forrige fredag :D

Har alt reservert sete 10a :D

Back