Blåtirsdag ... for noen

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Blåtirsdag ... for noen

Brexit nummer to .. kunne ikke stå for fristelsen å åpne en tirsdagstråd litt før skjemaet med denne ... :D

13512145_1111279908911431_5450558816406556720_n.jpg

Re: Blåtirsdag .. for noen.

Mornings fra Sandaker. Arvingen fant ut at det og våkne 5 var en god ide, så da har man måtte begynne knerte espresso på tom mage og håper det hjelper. Supre resultater fra EM i går når både Italia sendte hjem Spania og Island gå deng til England. Litt skjebnens ironi rett etter de stemte seg ut av EU. :-)
Barnevakt er booket i kveld og det samme er bord på Tjuvholmenen Sjømagasin. Ha en fin dag

God morgen! Ikke annet å si enn gratulerer Island! Fotballens hjemland fikk sin annen chock-xit på kort tid.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Her på Verdens Ende er det fotballfri sone...selv om det gleder meg at både Italia og Island ifølge Someone gjorde jobben sin. Nå venter morgenbad i strålende sol og tror vel egentlig resten av dagen skal gå med til sol, bad og avslappelse. Ha en like bra tirsdag!

God morgen fra et litt fuktig Trøndelag...

Her er man glad for at Island gikk videre, og kjemper for Nordens ære...

God morgen fra Oslo nord/øst - her er det også SONEfri for fottball - bare nerder som ser på at voksne folk flyr etter lærkule og sparker til hverandre :)

Ha en flott dag videre.

Jan

Morn fra studentbyen. Noe jetlagged og døgnvill så våknet rundt kl 4 fin og rask. Snuten settes snart mot OSL og Sør-Afrika så satser på "solid" søvn baki jumboen til BA

God morgen fra Bergen. Fikk faktisk med meg første omgang av kampen i hår og det var jo den viktigste . Thon Bgo Airport overrasket positivt i natt. Hyggelige folk som passet på oppgradering, sjokkis og vann.

Frokosten for individuelle gjester i et naborom der det var nespressomaskin, vaffeljern og bacon. Stod minst seks busser utenfor så greit å holde avstand til dem. Tror hotellet blir foretrukket fremfor Quality fremover.

Skikkelig blå tirsdag for min del. Ble litt mye alkohyler i går og i tillegg for lite vann gjør at formen er så som så. Sa jeg at jeg var i Barcelona også? Jaja kommer seg vel utover dagen. I mellomtiden får man prokastinere og drikke vann. Helt vill stemning på pub i går. Føler meg alltid mer elendig på hotellrom enn hjemme. Må være noe med aircondition som tørker ut lufta.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

eeeh, du vet vi er på et flyforum? Tror ganske mange av oss allerede er godt plassert i den kategorien, og det uten fotball ;)

Bill Gates speech: 14 rules your kids did not and will not learn in school
...
Rule 11: Be nice to nerds. Chances are you'll end up working for one.

God formiddag fra Kokstad. Her er det svært så skiftende vær i dag, men i hovedsak av det fuktige slaget. Nå blir det to dager uten fotball (krise), men jeg finner vel på noe. Ferie fra fredag blir bra, tenker jeg. Rundtur i Asia i en ukes tid er vel helt i ånden, der det blir Finnair, Cathay og Thai som står for transporten. Om noen uker så blir det nye to uker ferie, og da er det SAS, American og United som står for flygingen (ja, endelig orden på visaet igjen).

God dag fra Oslo - herrrlig at Island slo England. Har aldri vært neon stor England-fan. Må vel si at det faktisk er morsommere at Island går til kvartfinalen enn om Norge hadde gått til åttendedels.... Så slipper man all den påtrengende sjåvinismen som følger også. Ellers en ganske vanlig dag på jobben. Ha en fin-fin tirsdag!

Wow... syke ting med Island.

God morgen fra Lillestrøm. Nettopp kommet hjem fra Jakarta...

Anyway... i god Andy&Mia stil endte minst en natt i krise da Mia fikk i seg noen ymse bakterier og måtte snakke høyt i den "store hvite telefonen". Ingen tur uten en aldri så liten krise.

...den temporære velferdsoffiseren har pådratt seg problem #2... veskende insektsbitt og hoven fot.

Både #1 og #2 etter å a sneket seg unna sikkerhetsrutinene til bolaget... Ikke spis frisk salat, ikke spis rå biff, ikke drikk fra springen, bruk alltid myggspray, ikke pusse tenna i springen...

Denne velferdsoffiseren har syndet mot samtlige regler og har sånn sett en del til felles med elefanten. Men akkurat disse tingene pleier ikke elefanten surre med.

Så konklusjonen er at han får jobben tilbake, og jeg skal sykle opp og hente han straksom.

Ha en fin en

Wow... syke ting med Island.

God morgen fra Lillestrøm. Nettopp kommet hjem fra Jakarta...

...den temporære velferdsoffiseren har pådratt seg problem #2... veskende insektsbitt og hoven fot.

Både #1 og #2 etter å a sneket seg unna sikkerhetsrutinene til bolaget... Ikke spis frisk salat, ikke spis rå biff, ikke drikk fra springen, bruk alltid myggspray, ikke pusse tenna i springen...

Denne velferdsoffiseren har syndet mot samtlige regler og har sånn sett en del til felles med elefanten. Men akkurat disse tingene pleier ikke elefanten surre med.

Så konklusjonen er at han får jobben tilbake, og jeg skal sykle opp og hente han straksom.

Ha en fin en
Og stort sett overlever man det meste.. for min del ikke drikk for mye på steder med varmt klima.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Brexit nummer to .. kunne ikke stå for fristelsen å åpne en tirsdagstråd litt før skjemaet med denne ... :D

13512145_1111279908911431_5450558816406556720_n.jpg

Hehe, dagen konge start

Men det er vel ikke akkurat norm. mode med et slikt resultat etter det jeg har skjønt :p

God ettermiddag fra Tananger

Mindre enn 2 timer til en skal være på jobb (kveldsskift). Og har fått unnagjort et lite ekstramøte med underleverandør til Block Watne. 2 nye slike i morgen :drunk:

Fint vær i området, og fungerende temperatur, så kan ikke klage (enda).

Ha en fin dag forumister :)

P.S. Hater at Windows eller IE driver å autokorrigerer det jeg prøver å skrive... i blir til I, jobb til job, osv osv
Noen burde vært innkalt på teppet for dette...! :old

P.S. Hater at Windows eller IE driver å autokorrigerer det jeg prøver å skrive... i blir til I, jobb til job, osv osv
Noen burde vært innkalt på teppet for dette...! :old

Evt. så får du se på språkinstillingene på datamaskinen din ;)

God tirsdag herfra. Like lite planer for i dag. Tror det blir å glede seg litt til i morgen #Bruuuuuuuuuuuuuce!!!

Ha en god en :)

Ikke spesielt fornøyd med Englands exit, men forøvrig gledelig at det tross alt var Island som gjorde det. Fullt fortjent var det også, og de blåkledte supporterne laget stor stemning her på stadion i Nice.

Jadda... elefanten har fått skikkelig pysjamas.

Haha, søt pelefant! Den er klar for longhaul

Back