Brexit nummer to .. kunne ikke stå for fristelsen å åpne en tirsdagstråd litt før skjemaet med denne ...
![]()
- bare nerder........
eeeh, du vet vi er på et flyforum? Tror ganske mange av oss allerede er godt plassert i den kategorien, og det uten fotball![]()
Bill Gates speech: 14 rules your kids did not and will not learn in school
...
Rule 11: Be nice to nerds. Chances are you'll end up working for one.
Anyway... i god Andy&Mia stil endte minst en natt i krise da Mia fikk i seg noen ymse bakterier og måtte snakke høyt i den "store hvite telefonen". Ingen tur uten en aldri så liten krise.
Og stort sett overlever man det meste.. for min del ikke drikk for mye på steder med varmt klima.Wow... syke ting med Island.
God morgen fra Lillestrøm. Nettopp kommet hjem fra Jakarta...
...den temporære velferdsoffiseren har pådratt seg problem #2... veskende insektsbitt og hoven fot.
Både #1 og #2 etter å a sneket seg unna sikkerhetsrutinene til bolaget... Ikke spis frisk salat, ikke spis rå biff, ikke drikk fra springen, bruk alltid myggspray, ikke pusse tenna i springen...
Denne velferdsoffiseren har syndet mot samtlige regler og har sånn sett en del til felles med elefanten. Men akkurat disse tingene pleier ikke elefanten surre med.
Så konklusjonen er at han får jobben tilbake, og jeg skal sykle opp og hente han straksom.
Ha en fin en
Brexit nummer to .. kunne ikke stå for fristelsen å åpne en tirsdagstråd litt før skjemaet med denne ...
![]()
Hehe, dagen konge start
P.S. Hater at Windows eller IE driver å autokorrigerer det jeg prøver å skrive... i blir til I, jobb til job, osv osv
Noen burde vært innkalt på teppet for dette...!ld
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.