Bjørn Kjos om 2009

Re: Bjørn Kjos om 2009

Det er vel heller snakk om å fortsatt ikke ha en dynamisk organisasjon på plass , så allt turns blir litt for langsomme

Vel .. men jeg tror at også DY kommer til å gå på en blodrød smell i januar .... speedbåt eller ikke ... de havner på grunna som alle andre når vannet tørker ...

Joda, jeg har heller aldri trodd noe annet om Januar og Februar, 2 tunge måneder overalt, og 2009 blir vel verre enn på mange år..

Men når supertankeren først har snudd forstår ikke speedbåten hva som traff den...

Nåh... Supertankeren er nok dømt til å ha roret alt annet enn midtskips, for innen ny kurs er nådd, så er det forlengst tid for å stake ut en ny... :lol:

Det kan ikke bare være meg som overasket over at SAS eksisterer ennå...? :rolleyes:

Vet om flere firmaer med endret reisepolicy... jeg jobber i et av de. Nå er det krav om billig-billig på utreise og fortsatt mulighet for å bestille fullpris hjem igjen. De hjemme er fortsatt viktigere enn en forholdsvis liten besparelse.

Ja, det eneste som er HELT SIKKERT er at det er mulig at jeg tar feil...!

Men jeg TROR likkevel at de flyselskapene som vil tape mest er de som har hatt den største tilveksten med "unaturlige" reiser. Og nei, jeg har ingen god definisjon på hva det er, men jeg tror f.eks. det er mange som ikke vil fortsette med å ta annenhver weekend i Krakow og Berlin, istedenfor Voss og Gausdal... Business turene til Brussels og Paris blir nok også redusert en del, men ikke så mye som de merkelige weekend-turene... Trur eg....!

Men som sagt tidligere; den som har lever får se...

sindreh: Snakkes 29.juni 2009....
.

:-) K

Kom til å tenke på denne igjen jeg ;)
Jeg tok jo ikke så feil da... Norwegian har jo hatt mye svart på bunnlinja siden sist vi snakket sammen K ;)

Sindre :D

Back